Hvilken vogn ville dere hatt? :D *moro*

Sjokomamma <3

Elsker forumet
Ja..jeg veit..litt tidlig..men likevel moro hihi.
 
jeg har brio vogn og er suuper duper fonøyd med den!
 
Vi har en emmaljunga i svart skinn fra før, og den bruker vi på nytt om det ikke er tvillinger i magen. Superfornøyd med den :)

Hvis det blir to denne gangen så vil jeg ha denne:

Emmaljunga Cangoroo twin <3
 


Tvillingmamma<3 skrev:

Denne emmaljunga vognen vil jeg ha denne gangen :) 
Ville ha sånn vogn sist, men da ble det tvillingvogn :)


Hadde du tvillingvogn i Emmaljunga da, Tvillingmamma? :):) isåfall var du fornøyd med den? :)
 


Timiz skrev:


Tvillingmamma<3 skrev:

Denne emmaljunga vognen vil jeg ha denne gangen :) 
Ville ha sånn vogn sist, men da ble det tvillingvogn :)


Hadde du tvillingvogn i Emmaljunga da, Tvillingmamma? :):) isåfall var du fornøyd med den? :)

Nei, jeg hadde en tung dritt vogn :( Men kjøpte GT safari da jentene ble større og den var jeg kjempe fornøyd med...
 
Jeg har en emmaljunga City Cross fra sist, skal bruke den igjen! Elsker den vognen
 
Ja, emmaljunga er et supert merke altså :):):):)
Men det finnes jo så utrolig mye bra der ute.. :-O ;)
 
Jeg elsker min Bugaboo Cameleon 

Kjøpte Emmaljunga til "storebror", men var en del ting vi savnet med den vogna..
De tingene hadde Bugaboo :)

Kjøpte Bugaboo'en i sommer, så nå gleder jeg meg til å få bruke bag-delen på den også ettervært :)


 
Eneste jeg vet at jeg ikke skulle hatt igjen er emmaljunga edge duo. Vurderer å selge den og kjøpe ny til nestemann, men får nok ikke lov av sambo for det er bortkastet penger:p
 


-*-Lykkelig<3mor-*- skrev:


MissWixen skrev:
Eneste jeg vet at jeg ikke skulle hatt igjen er emmaljunga edge duo. Vurderer å selge den og kjøpe ny til nestemann, men får nok ikke lov av sambo for det er bortkastet penger:p


HVA?!!  jeg har den vogna å forguder den!! Finner ingen vogner som er i nærheten engang, hehe!

Hehe ja det forskjellige meninger sikkert:) Den er forsåvidt grei, men synes den er altfor stor og tung... ble litt blendet av min mor da gikk gravid: "Du måå ha emmaljunga og en stor en, hvertfall når du føder på vinteren for å få god plass! De er best!" Jaja tenkte jeg, fant en fin en og vips så hadde vi den... men angrer litt...
 
Ingen av de modellene. Vi går for Hartan denne gangen også vi.. Om vi så må til Tyskland for å hente den, den skal jeg ha!!!
(kan jo hende jeg skifter mening altså)
 
Jeg vil ha Emmaljunga! må ha tvilling/søsken vogn da jeg har en liten en som fortsatt elsker å sitte i vogna si :) skal ha en trille til han også da :P
Men er det tvillinger i magen så må jeg vel velge et annet merke da jeg må ha trilling/søskenvogn? ;)
noen som vet?
Nå tenker jeg at det kun er en inni der men man vet jo aldri? ;)

 
har en emmaljunga nå og å har også en basson tvilling vogn..
men angrer litt på att jeg kjøpte brukt emmaljunga for fikk ikke vite om problemet med håndaket att det detter "sammen" når det blir pitte litt motstand så det er gøy når jeg tusler rundt og må fikse håndaket hele veien.. teleskophåndaket..
 


Jeg er HELT forelska i denne vognen!! emoticon
Emmaljunga edgo duo kombi! I enten brun eller svart. (Kjenner faktisk at det begynte å krible litt i magen nå. Har vært flink og ikke sett på NOE som helst babyting før nå, i frykt for å glede meg for mye, tilfelle d skulle gå galt..) Men nå er jeg jo snart i 8ende uke! Hurra! :D
 
Jeg har tenkt litt på Tfk.. Noen som har erfaring med den vognen?

Har hatt Brio Sing og Teutonia før, men var ikke veldig begeistret....emoticon
 
Hadde emmaljunga cangaroo til begge jentene og den er bare fantastisk. Solgte den når nummer to var rundt 6-7 mnd for å ha en phil oh ted søskenvogn. Angrer masse på det siden søsken delen har nesten aldri blitt brukt. Så de som vurdere søskenvogn tenk dere litt om mine er det 20mnd forskjell på.
 
Elsker min simo kombi :) Da gullet ble født var det et sinnsykt isvær, små isfjell igatene, men det var aldri antydning til velt engang :) Bagdelen kunne han bruke til han var 8 mnder, og nå har jeg tatt i bruk forlengelsesdelen så det fremdeles er "bagvogn" :)

Men nå må jweg jo ha tvillingvogn da, en del med bag til minin og sportsdel til gullet :) Aner ikke hvem som har slike vogner og hvem som er bra, for hadde aldri sett for meg at jeg hadde trengt en, men blir spenende det og :)

Noen som vet ca pris på tvillingvogner foresten?
 
Hmmm ok....mine blir det 18 mnder forskjell på!! Var du ofte på gåturer med begge da? Jeg bor 30min gange fra gamlebyen i Fredrikstad,og er ofte der nå på brseltreff, babysang osv...veldig kjekt å ha med seg begge 2 tenker jeg.
 
Back
Topp