Hvilken vogn vil/skal du ha?

Tvs89

Jentemamma 2010 & 2013
Hvilket vognmerke vil/skal DU ha?
Hvilken modell og hvorfor? Hva ser du etter når du velger?

Skal ha emmaljunga city cross;) syns emmaljunga vognene er veldig fine!

Vi har Bugaboo etter storesøster, tenker bare å bytte ut tak og trekk om d blir gutt. Den vognen har vært helt super, sommer som vinter. Vi kjøpte vinterhjul, som vi brukte til vanlig pga. litt stygg vei/gruset.. Og de svingbare var helt super på senter, i byen etc. Vi kjøpte også adapter til Maxi Cosi bilstolen, så om hun var sovnet var det bare å flytte setet..super enkelt. Men den egentlige grunnen til at vi valgte denne vognen var at den blir kjempe liten sammenlagt. Vi kjørte nemmelig rundt i en polo, og denne vognen passet perfekt. Helt genial vogn.. Men sikler litt på emmaljunga altså.

Har en City Cross æ kjøpte jula 2009. Den blir æ nok til å bruke til nr. 2 også :)

Har en city cross som jeg er veldig fornøyd med :) det blir nok den til nr 2 også, og eventuelt et søskenbrett.

Vi har en Brio Go fra kommende storesøster som vi skal kjøpe bag til. Jeg var ihuga Simo-fan da jeg fikk henne, men kjøpte en Brio Go for å ha en som tok litt mindre plass i bilen siden vi har hundebur i bagasjerommet. Jeg falt pladask og Simovogna ble solgt fort!

Emmaljunga City Cross! Har den etter første barn og er så fornøyd med den. Den er god å trille på både asfalt, kjøpesenter og i skog og mark. Også er den veldig god på snø. Det snødde som bare det når Marielle ble født vinter 2010 og det var aldri noe trøbbel å være ute på tur likevel! :) tykke, breide dekk og fin design. vi har Celebration black, men sånn fin sølv mønster på :)

Back
Topp