Hvilken vogn vil dere ha?

Søtnos*

Glad i forumet
Jeg elsker vogner

Jeg kjøpte en city cross til snupp sist, og skal kjøpe en citybag til mini.

Jeg er veldig for gjenbruk, så her blir det Simo-vogna jeg arvet av min mor (jeg har en bror på 8 år) og som jeg brukte til sistemann :-)

Litt tidlig å tenke på det enda.. Men har begynt å kikke litt! Får se om det blir ny eller brukt.. Synes eldre "retro" vogner er ganske stilige;-) 

Vet ikke helt hva det blir til. Ser litt på vogner nå, men blir ikke helt klok på det.

Trur iværtfall at det blir en form for duo vogn :)

Også vet jeg at jeg ikke skal høre på tips fra dere som bor sørpå, for jeg trenger ei vogn som er lett å trille på snø å slusk :P

Vi har city cross med city bag og mb urban jungle med carry cot. Blir nok å bruke city crossen, baggen er litt dypere lunere føler jeg :)

For meg finnes det bare to aktuelle merker til hovedvogna; simo og emmaljunga.
Men hvem av de som går av med seieren aner jeg ikke. Troooor det blir en duovogn denne gangen. Vi solgte vogna vi hadde rett før vi ikke skulle gjort det:P

Kjøpte ny SIMO 2012 modellen (den er bare fantastisk! - anbefales og er langt langt fra de modellene som var føR) den er lett å trille, stor bag plass, god fjæring på den, fin å se på, solskjerm som holder seg godt oppe, vand og vindtett.

Så vil veldig ha denne.

Men tenker litt på Bugaboo donkey (nye tvillingvogna som kan gjøres om til singelvogn, med tanke på vi har en som er 15 mnd da lille blir født i oktober:)

(skal sies at jeg har litt vogn erfaring da jeg i alt har hatt 25 vogner) men dette er drømmen:)

me har brio happy mixed no, og kjøpt ei tfk søskenvogn no for nokon dagar sia...

veldig ivrig på vogner, virka det som.. men er ei som ikkje bur so langt vekke her fra og ho skulle nbesten ikkje ha noko for ho, so da slo eg til med eingang.. Dei andre vognene eg har sett på kostar ca det tredobbelte og må i tillegg sendast i posten.. 

so no håpa me at alt g¨r bra, og me får brukt vogna :-)

Vi har city cross fra sist, og bruker den om igjen. Ellers har vi ei lita reisetrille og en litt gammel TFK (kjøpt billig brukt av ei venninne) som står i bhg som sovevogn. Gode vogner alt sammen og fullt brukbart. Og city crossen er jeg veldig glad i! Enkel og ikke så høy, og jeg er sååå lita selv, så for meg er den lett å håndtere og løfte inn og ut av bil.

Melkesjokoladen skrev:
Vet ikke helt hva det blir til. Ser litt på vogner nå, men blir ikke helt klok på det.

Også vet jeg at jeg ikke skal høre på tips fra dere som bor sørpå, for jeg trenger ei vogn som er lett å trille på snø å slusk :P

Derfor jeg velger emmaljunga edge duo...store, solide lufthjul :) Bor i snømekkaet Tromsø...

Ønske er emmaljunga edge duo, men vi har en vogn etter snuppa, så det blir å bruke den.

Har en Tautonia mistral p og en TFK som jeg vurderer å kjøpe bag til. Og så skal jeg ha en søskenvogn men vet ikke hvilken enda :)

Jeg har Brio Happy å er kjempe fornøyd med den ;) Er bare 11 mnd siden den ble brukt sist med vognbag å storebror var nyfødt baby <3 eg må finne ut hvordan jeg skal gjør det med vogn til storebror nå: han bruker jo samme vogna men med sportsdel:>

TFK Joggester twist har vi:) Og en Emmaljunga i barnehagen som sovevogn.

Vi har kombivogna tautonia mistral s, kjempefornøyd! Vurderer en søskenvogn av samme merke..

Mayamo skrev:

Melkesjokoladen skrev:

Derfor jeg velger emmaljunga edge duo...store, solide lufthjul :) Bor i snømekkaet Tromsø...

bor også i tromsø. men hvor får du kjøpt den? klarte ikke se at de hadde den på barnas hus.

hadde vært greit å lest litt om den også :)

Aner ikke. Jeg vet at jeg skal ha en jeg klarer å slå sammen på egenhånd og som jeg kan feste bilstolen på. Og ganske sikker på at jeg ikke skal ha Emmaljunga. Synes den er ekstremt tung, vanskelig å manøvrere og veldig oppskrytt.

Labambie skrev:
Aner ikke. Jeg vet at jeg skal ha en jeg klarer å slå sammen på egenhånd og som jeg kan feste bilstolen på. Og ganske sikker på at jeg ikke skal ha Emmaljunga. Synes den er ekstremt tung, vanskelig å manøvrere og veldig oppskrytt.

emoticon 

Hehe, neida.. Dette med  vogn er en smaksak!!

Jeg har en Brio (dyp) vogn mod. 07 som jeg brukte til snuppa, kommer til å bruke den igjen nå, ser nesten helt ny ut :) og fargen passer til begge kjønn :)
Så kommer jeg eller til å kjøpe en sportsvogn når den tid kommer men det er såpass lenge til at da har jeg god til å finne den perfekte, elsker vokner jeg å men kjøper ikke 10-20 i løpet av en graviditet som en veninne av meg kunne fort finne på :P hihih

Back
Topp