Hvilken vogn vil dere anbefale?

Guttogjente0911

Forelsket i forumet
Jeg får en liten i midten av august, dersom alt går som det skal.
Jeg ønsker en 3 hjuling med stor bag. Har sett på tfk, men vet ikke hvordan bag'en er på denne? Må jo få plass til vinterpose oppi der en god stund utover vinteren hvertfall...
Så, hvilken vogn anbefaler dere som har stor bag?

Bugaboo Cameleon. [;)] Stor bag, liten og lettkjørt.

bugaboo cameleon har stabiliteten til en 4-hjuling, men "kjørecomforten" (trillecomforten?;)) til en trehjuling pga svingbare forhjul som du kan låse hvis ønskelig! veldig lang bag, en av de lengste på markedet:) anbefales!

Simo og emmaljunga har store bag'er.. Men det er jo ikkje 3hjulinger!
Eller så er jo teutonia ein mulighet, berre at du kjøper mykbag og brukar den som bag i sportsvogna... Hardbagen er liten!

Emmaljunga Nitro Har samme egenskapene som en 3 hjuling, men er en 4 hjuling. Bruk Citybaggen på den så har du en stor bag som du kan bruke pose på leeeenge [;)]

simo vognene er knallbra!! store bager, fikk ikke oppi voksiposen i den forrige vogna jeg hadde så jeg solgte den og kjøpte simo, passa perfekt. Og lisja har god plass nedi den.

ei vennine av meg hadde brio tror jeg, men den var så liten bag på at ungen hadde jo så si vokst itu den allerede når hu var 3-4 mnd gammel.

har selv en augustbaby og hadde OTH med Ticke to heaven dunpose i - gikk kjempebra og vi bytta ikke ut baggen før d ble påske[:)]

ORIGINAL: Flaskemamma

simo vognene er knallbra!! store bager, fikk ikke oppi voksiposen i den forrige vogna jeg hadde så jeg solgte den og kjøpte simo, passa perfekt. Og lisja har god plass nedi den.

ei vennine av meg hadde brio tror jeg, men den var så liten bag på at ungen hadde jo så si vokst itu den allerede når hu var 3-4 mnd gammel.

har simo noen vogner som er trehjulinger eller som minner om det da? trodde de alle sammen var 4-hjulinger og tunge og klumpete! men mulig jeg er ute å kjøre!:)

om du skal ha 3 hjuling så har TFK blant de største bagene.Lun og god også.
Har hørt flere med OTH at bagen blir fort for liten....

jeg fikk guttungen i august 09 og har TFK og elsker den vogna..
Ikke noe problem på vinterstid eller noe sånt..

TFK vognene er jo så fine[:)]. Har Simo selv, og har kjøpt TFK søskenvogn nå... Simo er tung for meg med bekkenløsning, men en solid god vogn med utrolig god plass og bra demping! Hadde nok kanskje kjøpt TFK enkeltvogn til førstesnuppa også hvis jeg hadde valgt igjen.

Tfk sin bag er veldig romslig! =)

æ har tfk te august baby 2010 no :D
bagen e itj så veldig stor men stor nokk læll :) men e heldig me at snuppa va lita 2780 når hu kom t.
hu bruke den enda å kan sikkert bruk den ei god stund t :)

d kjæm jo sikkert my ann på str på ungen å sånn.

æ e veldig fornøyd me tfk'n. den e lett å trill. liten å grei å få inni bila :D

teutonia spirit! ikke den lengste sportsdelen,men vi er kanonfornøyde!

antar, etter å ha lest hi, at du ikke er ute etter en stor, ronslig, "god gammaldags" vogn, med 4 hjul (simo, brio, emmaljunga,basson...osv.)
så anbefaler deg da easywalker sky eller qtro (utgaven med 4 hjul, derav 2 svingbare). tfk har en god, romslig bag, erfart at mb sin bag blir litt liten, men likevel en meget poppis vogn. bugaboo har en romslig bag, men er 4 hjuling (derav 2 svingbare).[:)]

Skal ikke ha 4 hjuling, det merker jeg når jeg prøver en nå. Når jeg først har hatt 3 hjuling, så klarer jeg ikke kjøre en 4 hjuling. Jeg syns de er store, tunge og klumpete.
De med to små hjul framme (nitro og bugaboo) er også uaktuelle fordi det er så mye snø her vinterstid.
Ser ut som dere med erfaring med tfk mener bagen der er stor, så da spørs det om jeg går for den.
Takk for svar!

Back
Topp