Hvilken vogn tenker dere?

må ha tvillingvogn, tenkte på Mountain Buggy, er lett og tar ikke for stor plass i bilen. Kjøper brukt, koster jo flesk ellers! Har Simo sport til snuppa nå, men selger den. Har også hatt simo duo og brio duo. Var veldig fornøyd med Brio duo. Stor bag og bra sportsdel, men hadde kjøpt den brukt, ble ganske slitt. Bruker den som turvogn da. Men bruker den nye Simo Sport i barnehagen, lang og god og sove i, tett og fin til utebruk.

Selger nok bunten, og ender opp med kun tvillingvognen [:D]

Nå har vi simo kombi og simo reisetrille (elsker sistnevnte vogn).

men må ha ei søskenvogn i tilegg.
Så da sikler jeg på OTH.

skal ha emmaljunga edge duo. hadde det sist gang også, men solgte den for vil ha ny vogn igjen med neste mann[:D] Har oth vogn til snuppa nå, kanskje jeg kjøper bag til den også så at vi har mulighet til å bruke den også.
Kjøpte emmaljunga vogna i svberige sist, kommer nok til å gjøre det nå også.

Har simo kombi(sort),blir å bruke den.

Vi bruker Simo Kombi vogna etter storebror[:D]
God plass til lammeskinnspose om vinteren[:D]

Kjøper bare ståbrett til storebror og tar evt vogna som står i bhg med oss hjem dersom vi skal ut på noe i helgene[:)]

Har lyst på Emmaljunga! Har ikke bestemt meg for type/farge, men har noen favoritter da [:)]

ORIGINAL: Asice

Rart ingen har tenkt på EasyWalker?
Den er jo mye greiere å styre, (sånn at man slipper å vippe hele vogna for å ta en krapp sving)
Og er en kjempeflott kombivogn:D

Syns nå ikke den var noe fin jeg[8D]
I tillegg så vil jeg ha 4 hjul ikke tre..

vi har en simo kombi vogn fra før så jeg tenker å bruke den.

ORIGINAL: Miss lilla m baby

tenkt å ha simo kombi vi har fra før[:)]

samme her..

ORIGINAL: Frk. Careface

Denne har jeg sett meg ut, simo kombi:) ingen ting er sikkert enda da..må ha en vogn som er grei for mannen og trille..han er ganske høy..

sånn har vi ja...veldig fornøyd![;)]

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg har en mountain buggy og en Bugaboo cameleon og en Bugaboo Bee[8D] De skal jeg bruke!!!!

Du er en jente helt etter min smak [:D]

Jeg har ikke Mountain buggy eller Bugaboo Bee, men skulle jeg hatt flere vogner foruten min Bugaboo Camelone måtte det bli de to [:D]

ORIGINAL: Asice

Rart ingen har tenkt på EasyWalker?
Den er jo mye greiere å styre, (sånn at man slipper å vippe hele vogna for å ta en krapp sving)
Og er en kjempeflott kombivogn:D

Jeg har hørt mye bra om EasyWalker [:)] Jeg liker også å ha vogner som er lett å manøvre. Derfor jeg valgte buggisen min, fordi den snur på 5-øringen og er en typisk byvogn som er lett å ta med på kollektiv transport, og på shopping mellom trange butikkhyller.

Noen som forresten vet hvor lenge Emmaljunga skal ha jubileumsfargene sine? Synes de var kjempefine, men er for tidlig for meg å kjøpe vogn enda 

ORIGINAL: Nina*Pina

Denne har jeg sett meg ut, simo kombi:) ingen ting er sikkert enda da..må ha en vogn som er grei for mannen og trille..han er ganske høy..

Den har vi også etter første, bare i Duo. Kjempefornøyd, kunne ikke tenkt meg noe annet! Mange fordeler, men om jeg skal nevne 3 er det at den er vann og vindtett så veldig lun og god for barnet, passer høye personer (men er justerbar, så passer lave også), god når det er mye is og snø i gatene om vinteren. Dessuten er dempingen kjempegod, barnet blir "vugget" istedet for "ristet" som med vogner uten noe særlig demping. ;)

ORIGINAL: Nina*Pina

Denne har jeg også.. Og syntes den er så fin.. Men nå må vi nå selge den da.. ettersom det blir to stk.. Men men.. Håper det er mulig å finne noe tilsvarende..

ORIGINAL: Hello_Cupcake

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg har en mountain buggy og en Bugaboo cameleon og en Bugaboo Bee[8D] De skal jeg bruke!!!!

Du er en jente helt etter min smak [:D]

Jeg har ikke Mountain buggy eller Bugaboo Bee, men skulle jeg hatt flere vogner foruten min Bugaboo Camelone måtte det bli de to [:D]

Kjenner jeg blir litt forelsket i deg[:D]

Vi har sett på Brio Happy Kombi.
Syns den er kjempefin, var god å trille, og enkel å regulere håndtaket på! Gjennstår bare å se om vi klarer å få den i bilen! [:)] Men vi har nå en stund på oss enda, blir ikke kjøpt noen vogn enda! [;)]

Her har vi kikket litt på Simo, nye for 2010 me grå farge (Sambo som vil ha)

Og Emmaljunga duo edge (som jeg vil ha)
så bruker vell litt tid ennå på å bestemme oss, men er jo så kosli å se[:D]

Vi har en sort simo kombi vogn (2008) etter sønnen vår. Veldig fornøyd med den, det eneste nagative er at den er så himla tung å løfte inn og ut av bilen. (Jeg har vond rygg da).
Men jeg vil ikke bytte den da[;)]

Back
Topp