Hvilken vogn tenker dere?

LaPez

Elsker forumet
Hvilken vogn tenker dere kjøpe? Gjerne bilde Og hvorfor akkurat den:)?

Jeg vil ha en Emmaljunga, litt sentimental verdi siden jeg selv lå i en dag jeg var baby, pluss at jeg synes de er så fine. Har sett meg ut en Mondial da. Må bare velge farge, og vente til det er fornuftig å kjøpe vogn. Regner med å dra til Karlstad eller noe sånt.

DENNE:

ELLER DENNE

Fordi jeg syns de er de fineste og virker som de største vognene[:)] Regner med å reise til Sverige og kjøpe den tenker jeg[:)]

det har jeg ikke tenkt på enda[8|] blir nok mer titting på sånt etter uke 12 tenker jeg[8D] men fint med sånne her tråder, får litt inspirasjon[:D]

Jeg har bestemt meg, skal ha en Emmaljunga Black Croc. Store hjul og veldig lett å legge sammen.
Ryggen på sportsvognsdelene har en beskyttelsesramme av metall, den aktiveres automatiskt når ryggen slåes ned.
Den har sol-og innsektsnett i kalesjen.
Denne vognen kan brukes fra barnet er nyfødt til noen år, siden den kan gjøres om til en sittevogn også.

Elsker denne vognen[:D]

Jeg skal ha emaljunga city cross:)

også bag..

Jeg har en mountain buggy og en Bugaboo cameleon og en Bugaboo Bee[8D] De skal jeg bruke!!!!

ORIGINAL: *Minibønna*

Jeg har en mountain buggy og en Bugaboo cameleon og en Bugaboo Bee[8D] De skal jeg bruke!!!!

[:D]

Finner så mange fine så jeg får aldri bestemt meg. Men vet i allefall det blir en slik som man kan bruke i noen år... tror jeg.. hmmm :p

simo kombi ! trenger en vogn med god plass, stødig og lett å trille på vinteren..

Sportsdelen. Litt usikker på fargen på den.. [:)]

Bagdelen [:)]

Emmaljunga city cross. Genial vogn!
Søsteren min har den. Lett, kan snu bag/sittedelen, fin og stor bag på tross av str og vekt.
God og trille [:)]

ORIGINAL: fruit

Sportsdelen. Litt usikker på fargen på den.. [:)]

Bagdelen [:)]

Emmaljunga city cross. Genial vogn!
Søsteren min har den. Lett, kan snu bag/sittedelen, fin og stor bag på tross av str og vekt.
God og trille [:)]

denne har vi til minstejenta. bre i rosa da...og den er virkelig å anbefale!!!!
kommer til å bruke den til lillingen i magen og[:)]

Først så kjøpte vi en Emmaljunga Edge Duo. Elsket den, men etterhvert ble den skjeiv og ekkel å trille. Klaget på den mange ganger. Fikk nye hjul, nytt understell og nye "bøyler". Ble dritt lei mase å at den aldri ble grei! [:@] Ville ha ny, men det kunne de ikke gi meg såååå jeg solgte den og kjøpte Simo Kombi. Lik den som er på bildet til nurkeklar er gravid. Så jeg har heeeelt ny vogn til den lille kommer [:D] Og gleder meg til å bruke den!

Skal ha Stokke Xplory siden vi vil ha en vogn som lett lar seg kombinere med mye trikk/buss/bane i Oslo. Og vi bor i 3. etg. uten heis, og denne vognen kan man vippe inn ene hjulparet så man kan lett få den med opp trapper eller rulletrapper.

Fint at barnet kommer høyt opp, så den kan brukes som spisestol på cafe f.eks også. Greit også når ungene blir litt større at de kommer opp i en høyde som gjør at de ser godt[:)]

ORIGINAL: Frk.Mamma

vi har akkurat kjøpt denne og bruker den til store bror nå og den er helt perfekt kjempe god og trille brio happy kombi men skal kjøpe bag nå så det blir duo har bare sånn myk bag til og ha oppi. kjøpte den pga den kosta 3500 ny i sverige[:)]

Denne har vi og.. eller duo vogna. EEEELSKER den vogna. kjøpt en brukt (ganske ny) simo trille nå som lillemann skal ha i barnehgen for jeg skal definitivt ha happyvogna til nestemann og. Har ikke sett eller prøvd en bedre vogn!!!

Emmaljunga City Cross..

denne har vi kjøpt (brukt da...) [:D]

svigermor bestillte en sånn (nesten lik,samme farge) når jeg ble gravid sist, men mistet...
så da avbestillte hun vogna..

men greia er at denne fargen er utav produksjon, og jeg bare elsker den!
så måtte bare slå til når jeg såg en på finn!
venter den i posten på mandag/tirsdag - og gleder meg!! [:D][:D][:D]

Jeg har tenkt meg Emmaljunga Mondial i hvitt skinn, men liker også SIMO sine :) Går nok for Emmaljunga [:)]

Vi har en simo kombi fra frøken fryd. Kommer til å bruke den [:)]
Er veldig fornøyd med den (bortsett fra at den har punktert 4 ganger, og nei - jeg råkjører ikke og kjører ikke i alt glass jeg ser. Kjipe greier. Drar aldri noe sted med vogna uten å ha med pumpe)

me ska ha denne

eller denne

ellers så har eg ei quinny vogn å ei emmaljunga edge duo utenom....

Back
Topp