Hvilken vogn tenker dere å kjøpe?

Westie

Glad i forumet
Marsboerne 2023
Flere enn oss som så smått har begynt å drømme etter vogn? [emoji7]

Hvis dere skal kjøpe, hvilken ser interessant ut? Kjøpe ny eller brukt?

Hvis dere har fra før, hva har dere?

Hvorfor velger dere akkurat den vogna?

Vi vurderer UPPAbaby vista fordi den er helt genial. Lett vogn, fin å trille, ikke for små framhjul, enkel å legge ned og stille håndtaket på, enkel å ta av bag og sittedel, stor kurv under og man kan ha søskenseter osv hvis vi skulle være så gale at vi vil ha to tette. Finner ingenting galt med den foreløpig! Også er den rålekker [emoji7]

Flere enn oss som så smått har begynt å drømme etter vogn? [emoji7]

Hvis dere skal kjøpe, hvilken ser interessant ut? Kjøpe ny eller brukt?

Hvis dere har fra før, hva har dere?

Hvorfor velger dere akkurat den vogna?

Vi vurderer UPPAbaby vista fordi den er helt genial. Lett vogn, fin å trille, ikke for små framhjul, enkel å legge ned og stille håndtaket på, enkel å ta av bag og sittedel, stor kurv under og man kan ha søskenseter osv hvis vi skulle være så gale at vi vil ha to tette. Finner ingenting galt med den foreløpig! Også er den rålekker [emoji7]

Har du link? [emoji2]

Skal nok bruke opp igjen stokke xploryen min! Veldig fornøyd med den!

Vi har Buffalo fra før, og er veldig fornøyd. Understellet må til reparasjon, også er den nok good to go igjen. Får heller kjøpe en trille til storesøster, og et sånt ståbrett. Har i alle fall ikke råd til en helt ny vogn!

Den var ganske fin [emoji2] har forelsket meg litt i Emmaljunga Nxt90f, og har ei venninne som har termin i disse dager som kjøpte en Emmaljunga, så håper jeg kan prøvekjøre litt på tur med dem [emoji5]

Har og smugtittet litt på den, hadde Emmaljunga sist og elsket den, men det var city crossen. Da hadde jeg ikke bil så var litt med avhengig av en skikkelig panservogn.

Likevel så er det er par småting med uppababy som gjør at den er «perfekt»..

Vi har bugaboo buffalo som sønnen vår brukte. Har ikke bestemt meg om jeg skal bruke den eller kjøpe ny. Veldig fornøyd med vognen, men samtidig er det stas med ny :rolleyes: Får tenke litt på saken :cool:

Jeg har babyjogger city elite, har i tillegg en emmaljunga citycross i bhg. Kommer til å bruke babyjogger’n, er veldig fornøyd med den. Billig, god kvalitet og SUPER sportsdel! Og det beste av alt - man bare drar i en stropp så er hele vogna sammenlagt og flat og kan legges rett i bilen. Bagen er så som så - men den brukte jeg bare i 5-6 mnd. Må nok i tillegg ha søskenvogn...

Jeg personlig mener det er bortkastet penger å bruke enorme summer på vogn, vi kjøpte emmaljungaen brukt til 3000kr og babyjogger på salg.
Men det er nå bare min mening :) vi er forskjellige... jeg kjøper feks sjukt dyrt sengetøy, da det er noe jeg prioriterer og synes er gøy å bruke penger på :-)

Sikker på Donkey[emoji7]
Har TFK og Buffalo fra før og har vel bestemt oss for å vente å se an behovet for søskenvogn, blir 2,5 år mellom de to minste så vet ikke hvor mye det blir å bruke vogna da[emoji23]

Jeg har babyjogger city elite, har i tillegg en emmaljunga citycross i bhg. Kommer til å bruke babyjogger’n, er veldig fornøyd med den. Billig, god kvalitet og SUPER sportsdel! Og det beste av alt - man bare drar i en stropp så er hele vogna sammenlagt og flat og kan legges rett i bilen. Bagen er så som så - men den brukte jeg bare i 5-6 mnd. Må nok i tillegg ha søskenvogn...

Jeg personlig mener det er bortkastet penger å bruke enorme summer på vogn, vi kjøpte emmaljungaen brukt til 3000kr og babyjogger på salg.
Men det er nå bare min mening :) vi er forskjellige... jeg kjøper feks sjukt dyrt sengetøy, da det er noe jeg prioriterer og synes er gøy å bruke penger på :-)

Jeg kjøpte brukt med første, men vi har mer enn god nok økonomi til å kjøpe en ny vogn så jeg synes det er utrolig stas å kunne velge farger osv helt fra begynnelsen [emoji1] Vogna bruker jeg så mye at det er verdt pengene [emoji1]

Sikker på Donkey[emoji7]
Har TFK og Buffalo fra før og har vel bestemt oss for å vente å se an behovet for søskenvogn, blir 2,5 år mellom de to minste så vet ikke hvor mye det blir å bruke vogna da[emoji23]

Jeg brukte vogn på min til han var over 3, men det var fordi vi gikk et stykke til barnehagen blant annet [emoji4]

Har sett på vogn i dag og faller på Uppababy Vista [emoji7] Kommer ikke til å bestille før i oktober/november men gøy og koselig å se [emoji173]️

Har vært og sett på Emmaljunga NXT90 og Bugaboo Fox. NXT90 var veldig klumpete, så nesten litt halvferdig ut.. 3 kg tyngre enn Vista og er lei av at Emmaljunga krever 2 hender for alt, endring av høyde på håndtak, fjerning av bagdelen, sammenslåing, setejustering osv. Vista har enhåndsløsninger og det er veldig lett og enkelt.

Foxen sa samboer bare nei til, så da ble det ikke den [emoji23]

Back
Topp