Hvilken vogn skal jeg velge?

Helene_her

Andre møte med forumet
Vurderer å kjøpe ny vogn siden fysioterapauten mener sportsdelen på den vogna vi har ikke er bra å sove i (fordi man ikke ligger strakt ut, men med rompa litt ned). Går lite på tur i vanskelig terreng, men trenger en som er smidig og god å trille, og som gjerne tar lite plass. Jenta mi blir snart 5 mnd så hadde vært greit med en vogn man kan snu sånn at hun ser meg når jeg triller i starten... Tips mottas med takk! :)

Vurderer å kjøpe ny vogn siden fysioterapauten mener sportsdelen på den vogna vi har ikke er bra å sove i (fordi man ikke ligger strakt ut, men med rompa litt ned). Går lite på tur i vanskelig terreng, men trenger en som er smidig og god å trille, og som gjerne tar lite plass. Jenta mi blir snart 5 mnd så hadde vært greit med en vogn man kan snu sånn at hun ser meg når jeg triller i starten... Tips mottas med takk! :)
Nå er den ikke kjent for å ta liten plass, men vi har en Emmaljunga Edge Duo og den kan legges helt flatt. Har den fra ca 2014, og de vognene finner du relativt billig på markedet nå. På de kan du bytte retning på sittedelen, og på sportsunderstellet med teleskophåndtak kan du flippe håndtaket over på andre siden. Med andre ord kan du veksle på om barnet ser mot deg eller fremover, uten å måtte løfte opp og ut sittedelen for å vende denne. Det synes jeg er kjekt.

Bugaboo cameleon :)
Da er du jo allerede vandt med en lett og liten vogn :happy: Emmaljunga nxt 60 F er ganske så kompakt og har flat og vendbar liggedel. Vi har en edge duo, stor og tung, men liker veldig godt emmaljunga!
Ellers har Cybex flere vogner som kan passe deg, sjekk ut hjemmesiden deres :)

Back
Topp