Vaffern+4
Glad i forumet
Til de andre barna har jeg hatt Emmaljunga Duo Edge og vært veldig fornøyd med den. Vognen er godt brukt og jeg ga den bort rett før jeg ble gravid igjen. Denne gangen venter vi nr 4 som kommer på sommeren, og tenker derfor at jeg kanskje kunne gått for en litt lettere vogn.
Men i jungelen av barnevogner.. hvilken skal jeg velge??
Jeg ønsker ikke å kjøpe ny da jeg synes det er unødvendig dyrt og det er siste barnet som skal bruke den bare en stund.
Jeg har sett på Buggaboo Buffalo og egentlig falt for denne da den både har adapter til Besafe sete, er lett å slå sammen og opp og tar lite plass. Pluss at den virker som en veldig god vogn.
Men igjen, dyyyr vogn til og med om man skal kjøpe den brukt.
Har dere jenter her inne noen forslag til meg som kan hjelpe meg litt på vei i barnevognjungelen?
Men i jungelen av barnevogner.. hvilken skal jeg velge??
Jeg ønsker ikke å kjøpe ny da jeg synes det er unødvendig dyrt og det er siste barnet som skal bruke den bare en stund.
Jeg har sett på Buggaboo Buffalo og egentlig falt for denne da den både har adapter til Besafe sete, er lett å slå sammen og opp og tar lite plass. Pluss at den virker som en veldig god vogn.
Men igjen, dyyyr vogn til og med om man skal kjøpe den brukt.
Har dere jenter her inne noen forslag til meg som kan hjelpe meg litt på vei i barnevognjungelen?

den skal jeg sjekke ut. Det eneste jeg ved første øyekast tenker er at det er en trehjuling. Finnes det alternative understell tror du?