Hvilken vogn skal jeg velge?

Februar-mamma2017

Flørter med forumet
Jeg har helt frem til nå vært helt klar på at jeg skal ha emmaljunga mondial duo White letherette vogn da jeg syns denne er helt fantastisk nydelig, men når har en liten spire av tvil slått rot da jeg har fått høre at den blir veldig fort skitten og at skinnet faktisk gulner over tid.. skitt kan ho vaskes bort men hva med det som gulner? Vil jo ikke at vognen skal bli stygg/ødelagt.. Har også sett litt på mondial deluxe lounge grey men det er den helhvite som står mitt hjerte nermest

Noen som har erfaring med mondial duo White letherette? Eller bør jeg gå for den grå? :)

om du behandler læret så skal det nok gå greit... det folk ikke tenker over er at de faktisk må behandle lær for at lær skal holde seg fint...

Jeg har helt frem til nå vært helt klar på at jeg skal ha emmaljunga mondial duo White letherette vogn da jeg syns denne er helt fantastisk nydelig, men når har en liten spire av tvil slått rot da jeg har fått høre at den blir veldig fort skitten og at skinnet faktisk gulner over tid.. skitt kan ho vaskes bort men hva med det som gulner? Vil jo ikke at vognen skal bli stygg/ødelagt.. Har også sett litt på mondial deluxe lounge grey men det er den helhvite som står mitt hjerte nermest

Noen som har erfaring med mondial duo White letherette? Eller bør jeg gå for den grå? :)
Jeg kjøpte den grå, brukt, til halv pris:D Brukt til ett barn, veldig pent brukt, syns ikke at den er brukt overhodet da de har vært over gjennomsnittet nøye med den! Den er aldeles nydelig:love017

Har flere venninner som har den i hvitt, like fin enda :) hadde selv mondial delux, den som er grå og hvit, og det hvite er også på den like fint fremdeles :) Ville ikke stresset med det!

Syns du skal ta den du liker best :) kan vaskes / renses

Du burde kjøpe den du har ønsket deg :-) vognen er jo det innkjøpet som er mest stas rundt, syns jeg :p vet om flere som har den fargen og ikke sett noe til misfarging med det blotte øyet iallefall og oppbevarer du den innendørs og tørker av skitt etterhvert som det kommer så er den sikkert like fin :)

Hadde selv lyst på den i grå, men
vi hadde for liten bil og måtte gå for City cross :-)

Syns du skal ta den du liker best :) kan vaskes / renses
Ja og jeg kommer nok til å velge den hvite :) men blir bare så usikker da det er snakk om mye penger som
Du burde kjøpe den du har ønsket deg :) vognen er jo det innkjøpet som er mest stas rundt, syns jeg :p vet om flere som har den fargen og ikke sett noe til misfarging med det blotte øyet iallefall og oppbevarer du den innendørs og tørker av skitt etterhvert som det kommer så er den sikkert like fin :)

Hadde selv lyst på den i grå, men
vi hadde for liten bil og måtte gå for City cross :)
Ja det er det jeg også syns, har liksom drømt om akkurat det så lenge
Hehe, jeg hadde faktisk vognen I tankene når vi kjøpte oss ny bil I vinter, snakk om å være tidlig ut me planleggingen City cross er jo også en pen vogn og de er jo ikke såå ulike :)

Back
Topp