Hvilken vogn skal jeg velge?

Tommeliten

Glad i forumet
Lurer på hvilken sportsvogn/trille jeg skal velge? Lurer på Simo 123, noen som har efaringer/anbefalinger. Har simo kombi, veldig godt fornøyd med den. Men ville hatt ei som tar mindre plass i bilen også[;)]

jeg er kjempe kjempe fornøyd med simo kombi. ville valgt den igjen, hvis jeg skulle kjøpt vogn i morgen[:D] Føler simo er ett bra merke, derfor lurer jeg på å gå for sportstrille også i det. kilder sier at det nesten ikke er feil på de(ikke får inn ødelagte deler). mens carena og brio derimot[8|]

tror det er litt vanskelig å løfte baggen med babyen opp i i en duo vogn

Jeg har Easy Walker Sky,den er kjempegod,iallefall som "by" vogn på snøfrie veier også tar den liten plass i bilen

har også en brio kombi men den er veldig tung å trille nå som hun er så stor,men den er suveren i skog osv da på litt humpete terreng

Driver å ser på simo trille selv, men vi ser på denne da   http://babyshop.no/trille/Simo/800_s.jpg

syns den bare var sååååå kul!!!!

Er kjempe fornøyd med simo kombi, og vil gjerne fortsette med simo fremover [:)]

X-lander XT[;)] vi også har simo, men vi kjøpte X-landeren pga at det var stress og ta simoen inn i bilen og sånt[:D]

tenkte å kjøpe den å ha den til sommeren. har en carena trille som er helt grei. fungerer fint på kjøpesenter, men ikke så veldig godt i by med mye brostein. tar simo 100 mindre plass da? så bare at simo 123 hadde reguler bart håndtak, og det har ikke simo 100

????[8|]

den så veldig fin ut. eneste er at jeg ikke er så særlig "fan" av trehjulinger[8D]

Back
Topp