Hvilken vogn skal dere ha?

Lovelie

Flørter med forumet
Septembertassene 2026
Ble inspirert av oktober-gruppa som hadde lagd en tråd om vogn. Så - hvilken vogn har dere/planlegger dere å skaffe? Hilsen «vognomane» meg :cat:

Selv er jeg frelst av bugaboo, og har en Fox fra forrige gang (2021). Kommer nok til å bruke den, samtidig som jeg sikler litt på den doble versjonen…

Vi har en Emmaljunga Sento pro ergo etter storebror som vi skal bruke

Storebror skal sove i Bugaboo Butterfly 2 hjemme i helgene, og vi har også Emmaljunga sento pro som lille skal arve: bytter tilbake til bagdel :happy: Hvis dette kræsjer helt, må vi se etter en billig vogn til soving i barnehagen. Tidligere hatt Beemo Maxi 4 som vi var fornøyd med.

Vi har hatt bugaboo fox 1 og nr 2 til våre. Sykt usikker denne gang :love7 Har lyst å prøve noe helt nytt. Men vet ikke:hilarious:

Har veldig lyst på bugaboo ! Søsteren min har den, svigersøster og vet om andre som også er veldig fornøyd med den :happy:

Storebror skal sove i Bugaboo Butterfly 2 hjemme i helgene, og vi har også Emmaljunga sento pro som lille skal arve: bytter tilbake til bagdel :happy: Hvis dette kræsjer helt, må vi se etter en billig vogn til soving i barnehagen. Tidligere hatt Beemo Maxi 4 som vi var fornøyd med.
Vi har en Emmaljunga nxt90 stående i bhg som storebror bruker til soving der, så den får vi evt ta hjem i helgene om han fortsatt sover dupp til høsten :happy:

Vi har en bugaboo fox 5 fra 2023. Men jeg ønsker meg sykkelvogn (og el-sykkel) etter hvert, til levering i barnehagen :)
Og så må vi vel kjøpe sånn søskenbrett:love7

Back
Topp