Hvilken vogn skal dere ha?

Bugaboo Fox, har den fra storesøster i 2022. Veldig god by-vogn, lett å manøvrere, lett å bære og vi kjøpte den da vi bodde i 4 etg uten heis! Også stor plass under til handleposer, stellesekk osv.
 
Baby jogger city elite etter brødrene, må bare sjekke at den er i ok stand :)
 
Jeg tror det blir thule urban glide 2 eller 3. Jeg har en babyjogger etter brødrene, men den er fullstendig utslitt, og fordi jeg jogger både langt og ofte ønsker jeg å investere i en vogn med litt bedre demping.
 
Bugaboo donkey 5, trenger plass til storesøster på 2 år sammen med mini :Heartred
 
Emmaljunga NXT90 etter guttungen fra 2022. Han bruker den fortsatt, men går over til kun reisetrille på han når nye bebbisen overtar vogna:) Vet mange «klager» på at Emmaljunga vogner tydeligvis er «for tunge», men det synes ikke jeg i det hele tatt:rolleyes:
 
Har eldre emmaljunga fra før som er veldig praktisk til å komme seg rundt her vi bor! Har kjøpt brukt bugaboo søskenvogn da det vil bli 19 mnd mellom barna :)
 
Vi hadde stokke trailz til første, og var veldig fornøyd med den. Eneste er at den vi hadde til storesøster er så godt brukt at vi må ha ny og den lages ikke lengre :smiley-ashamed004 men vi har funnet en som ble laget rett før de stoppet produksjonen, i kjempe fin stand:Heartred
 
Vi har stokke trailz og er veldig fornøyd med den. Mannen har også fått tak i to gratis stokke trailz nylig som han har vasket og byttet dekk på og solgt for noen tusen pr. stk. De er enkle å reparere og å få i fin stand mao.
 
Back
Topp