Ønsker en vogn egnet for ulikt turterreng, da det nok blir mye tur utenom asfalt pga hund. Lurer på om babyjogger city elite eller thule urban glide kunne vært noe til sånt bruk. Også opptatt av at vognen er lett å håndtere inn/ut av bil og ikke tar for stor plass. Noen som har erfaring med begge disse? 

synes den er så lekker, men det er et kriterie som kommer litt lenger ned på lista..er det primært en byvogn, eller funker den på grus/brostein? Kommer ikke til å trille i terreng med den, men en del utenfor asfalt. Og må man ha stasjonsvogn, eller er det mulig å få den i en mindre bil?
! Valgte å fortsette med den (har supreme bag, super nitro sportsdel og super viking understell) fremfor å kjøpe ny NXT90F som jeg vurderte en stund. Kan ikke helt forstå at Emmaljunga sluttet med disse understellene og gikk over til kun NXT. Edge er jo også på vei ut har jeg hørt. NXT er overhodet ikke dårlige vogner, og understellet på next er blitt forbedret, men synes super nitro/super viking er noe for seg selv, særlig hvis du triller på grusvei ol. Og jeg har som kommende trebarnsmor hatt fullstendig vogndilla opp igjennom årene og prøvd mange vogner
. Har i tillegg en babyjogger 4 wheels city mini med sportsdel, deluxe pram bag og gt hjul (hjul kjøpt i tillegg pga bor på grusvei) og en pockit reistrille til fly (fra den tiden koronaen ikke herjet). Kunne strengt tatt klart meg med Emmaljungaen men liiiiker vogner
Jeg har heldigvis landet på at nr 3 skal ha samme vogner som nr 2 - og mannen min puster lettet ut