Hvilken vogn skal dere ha?

Tror vi har bestemt oss for Bugaboo Fox, bare lurer på om det er noen som vet, er vognene fra Bugaboo noensinne på tilbud eller er det bare å innfinne seg med at den må kjøpes til full pris? Ser det er kampanjer/tilbud på mange andre vognmerker, men aldri sett tilbud på Bugaboo.

Vi har også bestemt oss for bugaboo Fox, i butikkene sier de at de ikke har tilbud på så nye vogner kun utgående modeller. Men fikk beskjed om på babyshop at man får 10% på det første kjøpet om man melder seg på tilbudsmail, så om du er medlem som meg kan vi melde på samboere eller besteforeldre[emoji6] 10% hjelper litt på i det minste[emoji4]
 
Syntes dette er veldig vanskelig [emoji23] men vi liker veldig godt Stokke trailz nordic blue. Noen som har sett denne vognen fysisk i noen butikker?:)

du har sikkert fått svar for lenge siden men
Ligner på den barnashus har fått inn for 2017 eller 2018 :)
 
Vi har kjøpt Stokke Trailz, mest fordi den er så høy!
Vi vurderte en emmaljunga også,men den var faktisk dyrene enn Trailz. Kjøpte en "utgående modell" til 20%, så da var valget ganske enkelt [emoji4]

Det var viktig for oss å ha en høy vogn, da både samboer, meg selv og begge bestefedrene er ganske høye!
 
Står og vipper mellom edge duo og nxt90f jeg:oops: Har du noen argumenter på hvorfor du endte opp med edge duo? :shy:

Litt sent svar fra meg, får ikke opp på appen hvis noen har svart på en post.. men nå har vi faktisk tatt en helomvending, og fikk byttet Edge duo inn i en NXT90f! [emoji28] Vi bor i 2 etg og har ikke den største leiligheten.. jeg er heller ikke så sterk i armene, så Edge duo ble faktisk litt for tung for meg. Men syns i utgangspunktet denne vognen var søtest og god og romslig, men NXT90 er jo fint den også! Og så utrolig praktisk måte å slå sammen understellet på! Kan også løfte bagdelen med en hånd. Hva endte dere opp med? [emoji4]
 
Vi spontankjøpte Britax smile2 i grå og fornøyd med det! Så mange i nabolaget ute med den i vinter, så da satser jeg på.den passer oss også i vinter.


Setsmileduoblackdenim_3.jpg
 
Vi spontankjøpte Britax smile2 i grå og fornøyd med det! Så mange i nabolaget ute med den i vinter, så da satser jeg på.den passer oss også i vinter.


Setsmileduoblackdenim_3.jpg

Vi har samme i svart og er fornøyd med den [emoji4] bruker den til 2åringen mens vi venter [emoji16]
 
Litt sent svar fra meg, får ikke opp på appen hvis noen har svart på en post.. men nå har vi faktisk tatt en helomvending, og fikk byttet Edge duo inn i en NXT90f! [emoji28] Vi bor i 2 etg og har ikke den største leiligheten.. jeg er heller ikke så sterk i armene, så Edge duo ble faktisk litt for tung for meg. Men syns i utgangspunktet denne vognen var søtest og god og romslig, men NXT90 er jo fint den også! Og så utrolig praktisk måte å slå sammen understellet på! Kan også løfte bagdelen med en hånd. Hva endte dere opp med? [emoji4]
Nesten litt komisk; vi hadde bestemt oss for nxt90f, men endte med å bestille edge duo for å få romsligst mulig bag da størrelse ikke har noen annen praktisk betydning for vår del:hilarious:
 
Jeg fikk min nxt90f i lounge grey i dag!!! Er kjempe fornøyd:):) Synes ikke bagdelen var så liten. Den har litt smalere bag enn emmaljunga mondial, som jeg hadde sist, men den er like lang. Synes ikke den var så liten. Den er kjempe lett å bære, veier lite og god å trille. Ikke hadde den så små hjul som jeg så for meg heller. Så dette blir nok bra:):)
 
Vi kjøpte jollyroom sitt eget merke, petit cherie. Det er en såkalt billig vogn men jeg ble veldig fornøyd jeg! [emoji4] liten plass i bilen tar den også...
eneste ulempen med denne er at bagdelen må festes under i noen hekter til understellet, det var litt tungvint men skal overleve det noen mnd...[emoji16]
IMG_1227.JPG
 
Vi har kjøpt Emmaljunga Duo Edge i sort med skinndetaljer. Valgte denne pga romslig bag. Vi venter en gutt og tenkte at vi vet jo ikke hvor stor han blir så kan være greit å velge den største bagen fra Emmaljunga når vi først hadde bestemt oss for det merket [emoji4]IMG_1941.jpg
 
Kjedelig å ikke kunne laste oop bilder! Men, tror vognparken er komplett, en stund iallefall :p
Emmaljunga edge duo med duo s understell til turer med kun baby
Tfk adventure søskenvogn til turer med begge
City mini gt er bilvogna
 
Back
Topp