Hvilken vogn skal dere ha?

lykkemedto

Forelsket i forumet
Vi har Simo Kombi fra før, og er veldig fornøyd med den, men vil egentlig ha en som er greiere å svinge med... 

Legg gjerne ut bilde! :)

Emmaljunga city cross...

Jeg har også en Simo Kombi :)

Men har litt lyst på nye Emmaljunga Mondial Duo, med svingbare hjul. Har hatt både Emmaljunga City Cross og Nitro City. City Cross knakk understellet på mens jeg trillet babyen min på en grussti - kjempe skummelt. Nitro likte jeg, men syns hjelene ble litt for små. Denne ser ut til å være perfekt!

vi har en Nitro City og jeg er kjempe fornøyd med den, har bare sportsvogna til den da så bli å kjøpe bag til den, ellers så kommer jeg til å kjøpe tilbake emmaljunga smart duo'en jeg hadde til førstemann:)

Har en Simo Kombi fra før av, super vogn når man ser bort i fra vekta! :) Men er veldig i tvil om jeg skal selge den og evt kjøpe ny av den, eller Emmaljunga, for den har blitt så stygg på kalesja. Fått noen flekker og det har vært ei katte oppi og pissa der inne ei gang vi glemte å lukke garasjeporten. Lukta er vekke, men fisefin og pirkete som jeg er, har jeg i grunnen litt lyst på ny... :P I tillegg ønsker jeg ikke å ha det vendbare understellet, for det var ikke mye jeg brukte det sist! Men den er jo ei grei bhg-vogn da, så vi får se hva vi ender opp med å gjøre. Den koster jo litt også.. 

Utenom denne, kommer jeg til å gå til anskaffelse av Bugaboo Bee igjen. Denne hadde jeg sist også, men solgte den da vi flytta pga plassmangel. Guri for ei genial lita vogn!! :)) Lita trille med svingbare framhjul, du kan ha barnet både mot deg og fra deg, få adaptere til bilstolen og det er så godt som full liggestilling i den. Den savner jeg, for å si det sånn :) Har også hatt Emmaljunga City Cerox 360 - forgjengeren til Nitro City, og den var også ei perfekt shoppingvogn/byvogn sånn som Bugabooen. Men hadde nok ikke likt den som "hovedvogn", synes den er litt for stiv til det. Skulle hatt et eget hus bare til alle vognene jeg har lyst på.. *drømmer* ;))

Jeg har emmaljunga mondial fra tidligere, så kommer til å bruke den denne gangen også. :)

Jeg har emmaljunga mondial fra tidligere, så kommer til å bruke den denne gangen også. :)

Skal vi se..har en simo kombi...en emmaljunga av en eller annen modell og carena søskenvogn. Velger etter humøret jeg da 

Har emmaljunga mondial-12 modell fra forrige. Kjempe fin creme leatherette :) men må også ha søskenvogn, da blir det nok moutain buggy!

Har ei mountain buggy urban jungle, og har planer om å kjøpe bag til den. Er superfornøyd med den vogna.

Har også Emmaljunga edge duo. Veldig god vogn det også men, den er veldig tung ved forflytting i bil og veldig stor inne på kjøpesenter/kafe, etc.
Men veldig god å trille tur med da. Kommer nok til å bruke mb vogna mest. Den er ypperlig til både terrengtrilling og shopping:)

Blir Mountain buggy urban jungle her.. synes den var veldig lett og god å trille, pluss at den var veldig fin å se til.. :)

Blir samme som sist, Easywalker Qtro. 4 hjul, men med sving.

Bruker den vesla har brukt/bruker nå. emmaljunga edge duo combi vogn.

Kjeeeeempe fornøyd!

Vi skal ha en Brio Go i bilen, som vi vil bruke til reising og shopping og egentlig alle steder der vi må kjøre bil for å komme til. Vi har et massivt hundebur baki Passaten, så det var helt fantastisk flott å se den lille geniale vogna passe ved siden av der! :) 

Hjemme skal vi ha en med 4 faste hjul. Både jeg og mannen vil ha det, til lange gåturer med hund, og til alle gåturer som foregår hjemmefra. Men her står vi litt fast: 

Emmaljunga City Cross med City Bag.
Emmaljunga Edge Duo med Classic Chrome understell.
Simo Duo.
Brio Happy Duo.

Jeg MÅ ha knekk i håndtaket. Skal ikke ha noe understell med teleskophåndtak på hverken Edge eller Happy. Jeg liker ikke det :) 
De to øverste er vel de to mest aktuelle, men vi vet ikke hvilken vi skal gå for. Vi synes vel City Crossen så litt liten og lav ut, selv om jeg ikke er mer enn 1,60 høy. VELDIG delt mellom disse... :) Synes det ser fristende ut å gå for noe så stort og stødig som Edgen, og å ha stor plass til vognpose i og med at babyen er 6 mnd når vinteren kommer. Samtidig er jo Crossen mer smidig og brown flowers city bag er FIN! :) Dette blir vanskelig kjenner jeg.... Brio Happy og Simo Duo er jo midt imellom Emmaljungastørrelsene, men jeg liker bagene til Emmaljunga bedre. De virker dypere og lunere. Venninnen min har hatt Edge til begge jentene sine, og størrelsen på bagen der frister! :) Men redd den blir tung å dytte... 

Har du merket noe til det, om du skal være helt ærlig, Tina pusen?! :) 

Jeg har mountain buggy og emmaljunga Nitro. Er superfornøyd med begge, men usikker på hvilken jeg skal bruke som hovedvogn. Klarer ikke kvitte meg med noen av de ;)

Back
Topp