Vi skal ha en Brio Go i bilen, som vi vil bruke til reising og shopping og egentlig alle steder der vi må kjøre bil for å komme til. Vi har et massivt hundebur baki Passaten, så det var helt fantastisk flott å se den lille geniale vogna passe ved siden av der! :)
Hjemme skal vi ha en med 4 faste hjul. Både jeg og mannen vil ha det, til lange gåturer med hund, og til alle gåturer som foregår hjemmefra. Men her står vi litt fast:
Emmaljunga City Cross med City Bag.
Emmaljunga Edge Duo med Classic Chrome understell.
Simo Duo.
Brio Happy Duo.
Jeg MÅ ha knekk i håndtaket. Skal ikke ha noe understell med teleskophåndtak på hverken Edge eller Happy. Jeg liker ikke det :)
De to øverste er vel de to mest aktuelle, men vi vet ikke hvilken vi skal gå for. Vi synes vel City Crossen så litt liten og lav ut, selv om jeg ikke er mer enn 1,60 høy. VELDIG delt mellom disse... :) Synes det ser fristende ut å gå for noe så stort og stødig som Edgen, og å ha stor plass til vognpose i og med at babyen er 6 mnd når vinteren kommer. Samtidig er jo Crossen mer smidig og brown flowers city bag er FIN! :) Dette blir vanskelig kjenner jeg.... Brio Happy og Simo Duo er jo midt imellom Emmaljungastørrelsene, men jeg liker bagene til Emmaljunga bedre. De virker dypere og lunere. Venninnen min har hatt Edge til begge jentene sine, og størrelsen på bagen der frister! :) Men redd den blir tung å dytte...
Har du merket noe til det, om du skal være helt ærlig, Tina pusen?! :)