Hvilken vogn oppfyller mine kriterier?

Fru Lale

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Ikke for tung
Må kunne trille barnet mot deg i sportsdelen
God str på bagen
God fjøring / demping
God å trille
God på urent terreng og mye snø
Lun

(liker ikke helt utseende på city cross så ingen vits å nevne den. Sportsdelen er veldig lav og bagen er ikke så veldig stor)

Last edited:
Prøvd stokke trailz? Den har hvertfall stor bag, barnet sitter høyt og kan sitte begge veier. Den skal være lagd for norske forhold så er nok god på grus osv. Har ikke prøvd den selv men den virker super :)

Anbefaler også brio go next eller happy. Har de samme kriteriene og tror jeg ender opp med en av de. Stokke er absolutt ikke lun, ser ut som en grand Canaria vogn. :O

Jeg har en lignende denne ifra TRILLE :) Den har store, gode hjul, sånn at den kommer greit fram i urent terreng, snø og slaps. Den har stor dypbag, så babyen har god plass og kan ligge i den lenge, og jeg fikk også med en ekstra liten dypbag som kan legges oppi den store, sånn at det blir lunt og godt for babyen når det er kaldt ute :)

Vedlegg

• 856020.jpg
    856020.jpg
    29,4 KB · Visninger: 31
Vi hadde simo kombi. Kjempegod vogn på alle slags føre. Go fjæring.
Stor bag så junior kunne fint bruke den i 1 år med voksipose oppi.
Og da han kunne sitte selv kjøpte vi city cross med kun sportsdel. Utroli god vogn den og. Kjekt at man kunne snu sittedelen begge veier. Va go fjæring i den også. Og pluss for integrerte seler.

Jeg har en lignende denne ifra TRILLE :) Den har store, gode hjul, sånn at den kommer greit fram i urent terreng, snø og slaps. Den har stor dypbag, så babyen har god plass og kan ligge i den lenge, og jeg fikk også med en ekstra liten dypbag som kan legges oppi den store, sånn at det blir lunt og godt for babyen når det er kaldt ute :)
Jeg har akkurat den som er på bildet her, og elsker den :D Stor bag, kan brukes til de er året ( Voksi Urban posen er faktisk litt kortere enn bagen). Har hatt min i to år nå i november og hatt mange vogner.Faller alltid tilbake på den her. Bruker den til baby nr to nå :) Ikke så dyr heller, betalte 6200 kr på jollyroom når de hadde den. Vet at mimmis også selger reservedeler til den :)

Simo har alle kravene dine, bortsett fra att den et litt tung å løfte. Men du får ta det som trening :D

Signerer de over som anbefaler Simo Kombi. Den kan være litt tung, men den er ikke for tung... Vi brukte den da snuppa ble født på vinteren. Helt fantastisk å trille i slaps og snø. God og varm. Senere gikk vi til innkjøp av en litt lettere og mindre sportsvogn. Men nå som vinteren nærmer seg igjen, så kommer vi til å bruke Simo vogna igjen! Helt fantastisk! :)

Jeg har selv city cross og samme kriteriene som deg, og elsker den ;) Bor på landet, så må bære den i bil en del, og trller godt på alle underlag ;)

MEN, hvis du ikke liker den ville jeg gått for Simo, den er tung, men ellers god :)

Broi er alt for stiv synes jeg.

Back
Topp