hvilken vogn? *oppdatert

Tittenteia

Elsker forumet
hvilken vogn anbefaler du til nyfødt og oppover?
bor litt landlig til, så må være god å gå tur med, samtidig som den er enkel å legge sammen og plassere i bil  (inkl. at den ikke tar så mye plass)
hadde emmaljunga duo sist gang, og var fornøyd. lurer bare på om dere har noen andre anbefalinger? 
*kan legge til at jeg har termin i januar om det har noen betydning*

oppdatert: etter å ha lest litt tror jeg jeg har kommet frem til å bruke min emmaljunga edge duo første mnd, og istede investere å en sportsvogn som kan brukes etter 6 mnd. er fornøyd med emmaljunga, men synes det var veldig tung å ha som sportsvogn 
derfor: hvilken er best av sportsvognene?

Jeg hadde Teutonia Mistral til min første, og har vært kjempefornøyd med denne! Blir litt trang i bagen når barnet blir større, men mi sov i den leeeenge, og hun er et stort barn ute at det gjorde noen ting. Lette å slå sammen, tar liten plass i bilen og det jeg likte aller best er at det  er vendbart håndtak så man kan trille med vogna begge veier :)

Emmaljjunga City Cross med City Bag. Anbefaler den til alle jeg kjenner, og flere har vært her og prøvd min vogn og så bestemt seg for å kjøpe en City Cross ja! :)

Vi har vært veldig førnøyde med vår Emmaljunga City Cross. Den er veldig fin om man går mye tur! Den er jo litt stor, men mindre enn de andre modellene til Emmaljunga og mindre enn Simo. Super vogn! :)

Simo duo

Spørs jo når på året  man venter baby, noen vogner er det veldig dårlig plass til vinterpose. Blant annet emmaljunga city... Jeg venter januarbaby, å velger heller emmaljunga edge eller mondial, evt simo..

Back
Topp