Hvilken vogn og vognpose har du?

Camilla1995 ♛

Gift med forumet
Oktoberskattene 2015
Jeg er over gjennomsnittet glad i barnevogner og vognposer, og syntes det er kjempegøy å se hvilke vogner andre har!
Så hvilken vogn og vognpose har du?! Og om du eventuelt har hatt flere, hvilke har du hatt? :D

Jeg har hatt:
Emmaljunga mondial duo black leatherette
Emmaljunga mondial duo white leatherette
Emmaljunga city cross creme leatherette
Brio go i brun
Bugaboo cameleon+

og nå har jeg Emmaljunga scooter 4s, som skal bli her ut vognperioden og lenger.
Mini er 15 mnd...... heheh! Alle de 5 første hadde jeg før han ble 1 år.
Av poser til vognen har jeg nå en nordlys lammeskinn, minene vårpose og skal hente en easygrow lite+ i grønn i dag :D:D
Føler meg nesten litt kokoooo :cool::cool::p

Vedlegg

• 16115050_644745592364786_5797313936031587697_n.jpg
    16115050_644745592364786_5797313936031587697_n.jpg
    47,4 KB · Visninger: 77
Vi hadde simo kombi til å begynne med, hata vogna så den ble fort byttet ut. Brukte den kun som sovevogn de første året :p

Kjøpte Brio smile, som vi hadde i 1,5 år før vi kjøpte babyjogger city elite som vi har nå.

Har voksi urban og voksi dream som vi har brukt i alle vognene :)

Vi hadde en gammel Simo Classic kjøpt brukt til første som strøk med da hu var nesten runda ett. Deretter en Tfk Joggster III som også brukes til nr 2.
Eldste hadde en hjemmesydd skinnpose som var dåpsgave fra farmoren, men nr 2 har en lammekinnspose fra Nøstebarn. IMAG0128_1.jpg Eldsta i Simo'en da hu var litt under åretIMAG1291_1.jpg Tøff kar dette i Tfk'en :P

Vi har Emmaljunga Edge Duo med svingbare forhjul og Mountain Buggy sportsvogn :)
Nordlys vognpose i dun og easykid vognpose :)

Vi har Emmaljunga Edge Duo med svingbare forhjul og Mountain Buggy sportsvogn :)
Nordlys vognpose i dun og easykid vognpose :)
Er du fornøyd med edge duoen? Er sånn jeg foreløpig tror er den mest aktuelle for vårt bruk. Tar den stor plass i forhold til bil og sånn? Og er det vanskelig å slå den sammen?

Simo kombi vogn og simo vognpose. Den er så lang så vi har brukt den lenge i pulk også. Stor fornøyd

Emmaljunga city cross( sovevogn i bhg nå- med odenwalder pose)
Babyjogger city elite ( har den nå) -med Voksi classic

Hadde emmaljunga edge med voksi classic, det skal frem til denne babyen også :) Var fantastisk fornøyd med begge to, veldig lunt og godt igjennom alt vær vi hadde her nord, helt til han var ferdig med dagsoving når han var 3,5 år :)

TFK Joggster Twist (med multi-xbag) og Voksi City

Er du fornøyd med edge duoen? Er sånn jeg foreløpig tror er den mest aktuelle for vårt bruk. Tar den stor plass i forhold til bil og sånn? Og er det vanskelig å slå den sammen?

Jeg elsker vogna :) får fint plass i bilen, uten å ta av bagdelen ;) lett ås lå sammen og helt perfekt :)

Eneste minus er at bagdelen straks er får kort til lille på 4,5 måned,så om noen uker må vi bytte til sportsdelen :/

Jeg elsker vogna :) får fint plass i bilen, uten å ta av bagdelen ;) lett ås lå sammen og helt perfekt :)

Eneste minus er at bagdelen straks er får kort til lille på 4,5 måned,så om noen uker må vi bytte til sportsdelen :/

Oi, har du superlang unge da? Passa min til han var 6 mnd og 72,3 cm :o

Bugaboo cameleon og Nordlys skinnpose. Kjempefornøyd, liker godt at vi slipper å kle på så mye før vi går ut, hun holder varmen med bare body og strømpebukse om d ikke er iskaldt ute! Men er noob på dette da, så har jo ingenting å sammenligne med! :P

Bugaboo cameleon og Nordlys skinnpose. Kjempefornøyd, liker godt at vi slipper å kle på så mye før vi går ut, hun holder varmen med bare body og strømpebukse om d ikke er iskaldt ute! Men er noob på dette da, så har jo ingenting å sammenligne med! :P

Gjør det samme her.. balaclava, body og strømpebukse (ull) virker som at det er mer enn varmt nok. Men jeg synes det er litt vrient å kle lille for været. Føler han har på det samme på +2 og -10 ;)

Gjør det samme her.. balaclava, body og strømpebukse (ull) virker som at det er mer enn varmt nok. Men jeg synes det er litt vrient å kle lille for været. Føler han har på det samme på +2 og -10 ;)

Ja ikke sant! Er d skikkelig kaldt så har jeg på en ekstra ullgenser, siden armene kan stikke litt ut, men d er d eneste... hun er alltid god og varm når jeg åpner posen, så da er d vel greit da... :)

Emmaljunga edge duo farge Black symphonie med easygrow dunpose.

Har en britax b-agaile som bilvogn.

Hsr en teutonio vogn med voksi pose i barnehagen.

Emmaljunga kjøpt Jan 15
Britax høst 15
Den siste høst 2016 brukt

Først hadde vi emmaljunga mondial white l. Og risarosa vognpose, også hadde vi en emmaljunga helårspose og en eloide details dunpose.
Så kjøpte vi babyjogger elite og en easygrow nature pose :)

Back
Topp