Hvilken vogn ? hjeelp

TinaCelineeey

Forumet er livet
Har 3 vogner jeg sikler på, bugaboo buffalo, emmaljunga nxt90 og stokke trailz

noen som har erfaring med disse? <3 :anyone

Hva er det du liker ved de da? Hvilke behov har du? By, landevei, kjøpesenter, må den bli liten sammenlagt etc.

Hva er det du liker ved de da? Hvilke behov har du? By, landevei, kjøpesenter, må den bli liten sammenlagt etc.

Buffalo liker jeg fordi den har store hjul fremme
Trailz liker jeg utseende på, og at baggen og sitte delen er så høyt oppe (særlig i ft. buffalo)
Emmaljungaen liker jeg egentlig mest fordi det er emmaljunga å jeg har positive erfaringer med de (eneste minus var at edge'n var så fryktelig tung)

Vi bor i nordnorge, men ikke landlig.
Liten sammenlagt er veldig positivt
Må være god å trille og ikke tung

Har prøvd buffalo, den er god og enig i at hjulene er gode. Men den oppleves veldig stiv syns jeg. Superviking fra emmaljunga har for øvrig like gode hjul.

Trailz er pen, men litt upraktisk. F.eks på sittedelen er det et slit å skulle justere mellom de ulike posisjonene. Smakssak kanskje...?

Ellers har du jo britax vognene, husker ikke helt modellene i farten, men mener at go/go next er gode og med greie hjul.

Slår likevel et slag for supervikingen, med svingbare lufthjul.

Ingen av disse blir små sammenlagt, men buffalo blir nok minst!

Buffalo liker jeg fordi den har store hjul fremme
Trailz liker jeg utseende på, og at baggen og sitte delen er så høyt oppe (særlig i ft. buffalo)
Emmaljungaen liker jeg egentlig mest fordi det er emmaljunga å jeg har positive erfaringer med de (eneste minus var at edge'n var så fryktelig tung)

Vi bor i nordnorge, men ikke landlig.
Liten sammenlagt er veldig positivt
Må være god å trille og ikke tung
Glemte å tagge, se svar over :)

Har prøvd buffalo, den er god og enig i at hjulene er gode. Men den oppleves veldig stiv syns jeg. Superviking fra emmaljunga har for øvrig like gode hjul.

Trailz er pen, men litt upraktisk. F.eks på sittedelen er det et slit å skulle justere mellom de ulike posisjonene. Smakssak kanskje...?

Ellers har du jo britax vognene, husker ikke helt modellene i farten, men mener at go/go next er gode og med greie hjul.

Slår likevel et slag for supervikingen, med svingbare lufthjul.

Ingen av disse blir små sammenlagt, men buffalo blir nok minst!

hmmm.. skal sjekke ut superviking ^^ takk :D

Tror det er smak og behag, og kommer an på hvor man bor. Jeg synes Emmaljunga ble for klumpete og tung for min bruk, i tillegg til at jeg ikke er så glad i designet. Synes Trailz og Buffalo føltes lettere å håndtere, og at de har et mer sporty design. Likte at Trailz er så høy, men Buffalo har joggechassis og jeg synes at Buffalo var penere og nettere enn Trailz i tillegg til litt lettere. Det er positivt for oss som bor midt i en oppoverbakke. ;)
Så det lønner seg å se og teste dem litt i virkeligheten for å se hva som passer akkurat deg.

Har 3 vogner jeg sikler på, bugaboo buffalo, emmaljunga nxt90 og stokke trailz

noen som har erfaring med disse? <3 :anyone

Har Buffalo. Har vært veldig fornøyd. Minus med den er at det er litt lite lunt i bag/sittedel. Funker like godt i marka som i byen. Fordelen med den ifht Trailz er at den har teleskophåndtak, praktisk når man er over 180 cm og ikke vil sparke borti hjulene når man går. Trailz har bare vippehåndtak. Ellers synes jeg Trailz også har mange fordeler (høy sittestilling, pen design - fine farger osv).

Anbefaler deg å prøve dem i butikk. Test selene, endre posisjon på sittedel forovervendt/bakovervendt + liggende/sittende osv. Legg dem sammen, slå opp igjen. Koble på bilstol på understellet. Trill litt rundt..

Flotte vogner begge to, ingen av dem blir nok feil. Lykke til:) Emmaljunga kan jeg ingenting om.

Back
Topp