hvilken vogn har du?

Vi har Brio Duo og er kjempe fornøyd.. :) Den er lett og kjempe god og trille, ikke alt for stor, men god plass i sportsdelen. :D Lett og ha inn og ut av bilen. Har egentlig ikke noe og klage på når det kommer til den vognen. :)

Vi har Teutonia spirit s3, men har bestilt ny TFK joggster twist til vesla idag.
Har vært stor fornøyd med teutoniaen hele veien, men deler av kalesjen er falmet etter vi hadde den stående i barnehagen..

Så nå er altså ny vogn bestilt, og valget på denne ble bla pga den tar så liten plass i bagasjerommet.

Har en emmaljunga smart etter storebror. Åsså har jeg hatt en firstwheels med svingbare hjul i tillegg, men der var jeg ikke helt fornøyd med sportsdelen så den er nå solgt.
 Har veldig lyst på en Brio sing nå, men har ikke prøvd den ute (bare i butikken) så er ikke helt sikker.

Noen her som har prøvetrillet en Brio sing og kan komme med innspill?

Vi har emmaljunga nitro city i bilen. Den er fantastisk å trille i byen, butikker osv., også har vi akkurat solgt emmaljunga duo edge combi og kjøpt en emmaljunga city cross istedet. Er veldig fornøyd med den også:-D ja, jeg elsker emmaljunga:-P

emmaljunga citycross :) meget fornøyd

Emmaljunga City Cross, bruker nå sportsdelen og er like fornøyd med den som med City Bagen. :)

Har også en Emmaljunga Scooter som er storebror sin, hender hun låner den på butikken og sånt. :) Da den trenger vi ikke legge sammen i bilen :P

Elsker begge vognene, men mest City Crossen :D

Emmaljunga city jet :) Elsker den...

har simo kombi, og var veldig fornøyd med bagdelen, men liker ikke sportsdelen...vil gjerne kjøpe ny sportsvogn til han men der er ikke mannen enig...
til neste baby vil jeg gjerne ha ny vogn!!!

vi har hatt brio Go helt til nå. var sååååå fornøyd med den. kan virkelig anbefales. grunnen til at jeg solgte den var fordi snuppa plutselig ikke ville sovne i den, den har ikke helt full liggestilling. Nå har jeg en vogn som er ganske ny på markedet her i Norge. Den heter bumbleride indie. kan legge ut bilder, hvis noen ønsker ;) ellers kan dere gå på vognverden.blogspot.com(?). den er super fin. 

jeg var egentlig på jakt etter en som du kunne ha barnet begge veier, men måtte fire på det kravet og angrer ikke på det 

Kan legge ut i morgen kveld:) er så lenge siden eg har lagt ut bilder her så husker ikke hvordan jeg gjør det. *må ha hjelp av sambo* ;)

Back
Topp