Hvilken vogn har du/skal du kjøpe?

**AM**

Elsker forumet
Har enormt vogndilla, så nå lurere jeg på hvilken vogner dere har/skal kjøpe?

Vet det har vært vogn-tråd her inne før, men finner den ikke

Utdyp gjerne om modell, type, ny/gammel etc :-)

Jeg har en svart Simo Kombi fra forrige barn. Elsker den vogna. Har mange forskjellige trekk å bytte på, sånn at utseende på den kan varieres litt <3

Kommer til å kjøpe søskenvogn i tillegg da, siden det blir noe trilling og vi bor slik til at det er like greit å trille fremfor å kjøre. Sønnen min elsker å sitte i vogn ennå...

Emmaljunga edgde duo med klassisk understell i black/red.
Ny kjøpt i sverige i år :) Gleder meg til å bruke den :)

Har ei svart simo kombi vogn etter førstemann som er like god som ny:-) Veldig fornøyd..

BUGABOO Cameleon<3

Halvparten av vekta til en emmaljunga, noe som er veldig godt for de/meg med litt svak rygg og ikke orker å løfte tunge skip inn og ut av bil/buss/skogterreng:)

Så kan du skifte farger osv, som er litt gøy:P Holder til du lillemor/mann ikke trenger vogn mer:)

Har en Emmaljunga Edge Duo, som vi er superfornøyd med!

Svarte annet, fordi vi har kjøpt 2 vogner :)
Emmaljunga City Cross "grey stitch" med citybag 2011 modell
TFK Joggster Twist "carbo black" med quickfixbag 2012 modell :)

Emmaljunga Edge m. sport understell :) Limited Edition Navy beauty <3

Har en city cross fra førstemann som vi var superfornøyd med og som helt sikkert blir brukt som ekstra sportsvogn etter hvert :)

Skal overta storebror sin emmaljunga smart 2009 mod, svart. Veldig fornøyd med den vogna så vil ikke bytte da :)

Lillebror arver bugabooen fra storebror..fantastisk lett og praktisk vogn.

(skal skifte det beige trekket med blått for å freshe den opp litt)

:

Tenkte lenge å gå for Emmaljunga CityCross, men nå har jeg falt for Simo Kombi! :)
Lest og hørt mye bra om den, + at den er noen tusen billiere enn emmaljunga :)

Har lagt av en brun med beige kant! <3 Den er lekker! Gleder meg til å hente den! :) <3

har svart simo kombi etter storesøster. :) var veldi fornøyd med den 

Har en ferrarrirød TFK joggster twist fra forrige gang, elsker vogna og gleder meg til å ta den i bruk igjen! :D

Emmaljunga city cross :):):) 2012 modell blir det vell :)

haar emmaljunga city cross med citybag i fargen creme leatherette, har betillt tfk twinner twist duo i navy.. har også quinny zapp xtra i brunt, 4me copenhagen i sort og en litt eldre marineblå simo i barnehagen :p såe hva vil du at jeg skal stemme på?! :p 

Har tenkt emmaljunga selv, gjerne edge duo eller noe. Men til dere som har kjøpt i Sverige, rett over grensa da? Og hvordan er prisforskjellen? Skal til Sverige om ikke lenge, så lurer på å kjøpe eller iallefall se på vogn da :)

har simo bagvogn og teutonia s3, har litt vogn dilla eg å. Har så lyst å kjøpe meg enda ei ny, enten tfk eller moutain  buggy....

fru lilla skrev:
har simo bagvogn og teutonia s3, har litt vogn dilla eg å. Har så lyst å kjøpe meg enda ei ny, enten tfk eller moutain  buggy....

Hehe, vet hvordan det er med den der vogndilla, ja... Har Simo Kombi, Simo Reisetrille, Simo Sportstrille, Emmaljunga Scooter, Babytravel paraplytrille, ennå kunne jeg tenkt meg ¨ha noen fler å bytte mellom...luksus, kanskje,men kan ikke hjelp for det :-p

Kommer til å kjøpe søskenvogn, Tfk i tillegg...
Hadde kanskje vært morro å prøve en til emmaljunga  edge duo eller mondial...drømme drømme

Har både en Emmaljunga City Cross og en Easywalker Qtro etter storebror. Kommer nok til å bruke City Crossen med city bag første tiden og så bytte til easywalker etter hvert da jeg syntes EW er bedre å trille som sportsvogn.

Back
Topp