Hvilken vogn har du og er du fornøyd?

LilleKaisa

Glad i forumet
Evt legge med bilde også!!

Tenker mest på babyvogn da[;)][8D]

Jasså?[8D]

Har simo kombi, som er brukt til begge jentene, og er kjempefornøyd![:D]

Veldig glad i min teutonia spirit s3. Men den er ikke så god på dårlig vinterføre.

Skulle jeg kjøpt meg ei ny vogn ville jeg gått for emmaljunga citycross. 
Selv om jeg liker emmaljunga edge veldig godt. Men synes den og simoen er litt i største laget...

Skulle jeg hatt ny vogn nå, så hadde jeg definitivt kjøpt Mountain Buggy Urban Jungle. Den er knallgod å trille, lett å slå sammen og har veldig god liggestilling.
Med en softbag kan du bruke den helt fra babyen er liten, til du ikke trenger vogn mer. [;)]

Har simo duo som babyvogn og sportsvogn fram til ca 2år, og emmaljunga scooter som trille etterpå. Utrolig fornøyd! Begge vognene er store og gode! Simo duo med bag brukte jeg til Adrian var 8,5mnd, håper på det med Sofie og [:)]

Emmaljunga vogna kunne Adrian sove fint i med strake ben helt fram til før sommeren, og han er en lang gutt [:)]

Vi hadde jo emmaljunga til snuppa og den var helt perfekt. Men jeg vil på en måte ha en ny[8D]

Vil også ha en som har lufthjul som man kan brukes på vinterføre, ulendt terreng osv...

Atte... Er du gravid igjen allerede eller erd et bare planleggingen på deg?? [;)]

Jeg ville som Pijah gått for OTH mountain buggy! Har den uten babydelen og den er utrolig god! [:)]

ORIGINAL: Teddyen

Atte... Er du gravid igjen allerede eller erd et bare planleggingen på deg?? [;)]

Jeg ville som Pijah gått for OTH mountain buggy! Har den uten babydelen og den er utrolig god! [:)]

Den heter ikke OTH lenger, Teddisen.. [8D]

Er ikke preggis enda nei, men du skal ikke se bort ifra at det skjer om ikke så lenge[:D]

Så litt på urban jungle på nettet, så veldig fin ut!

Hadde Simo Kombi som babyvogn.
Stor, solid, vind- og vanntett, stødig, tålte et TONN bagasje osv.
Men stor og tung av/på buss og bane, i trapper og på fortauskanter, og svingradius som en semi-trailer.
Veldig kjekk for lange trilleturer på sykkesti eller skogsveier, med andre ord - men om du skal ha "shoppingvogn" ville jeg gått for noe mindre og nettere, helst med svingbare forhjul.

Ulempen med trehjulingene er selvfølgelig at så snart barnet vokser ut av bagen må de sitte vendt fra deg, noe det anbefales at man venter med så lenge som mulig.

Søsteren min har bil, men er kjempefornøyd med Simoen selv om det er litt tungt å laste den inn og ut av bilen.

Som "stort barn"-vogn (tok den vel i bruk rundt 1 1/2 år) er jeg veldig fornøyd med GT Safari.

Har simo duo .... bruke for 2 gong no [:)]
Er veldig fornøyd med den ... e litt tung å bæra ut av bil... men ellers heilt super å trilla !!!!
Brukte bagdelen til Ulrikke til ho var 7,5 mnd .... og bruker han endo til Sofie ... men må no bytta no ...
Me har vendbart understell .. da e til å anbefala, kjempe greit å kunna snu sportsdelen både den eine og den andre vegen uten å måtta ta av sittedelen !!!

Har brukt en gammel arva vogn som heter Troll med begge barna.Helt grei[:)]
Nå bruker jeg Quinny 3xl sportsvogn og den er helt grei den også.Bør ikke ha så mye bagasje frem på rattet for da kan den bikke da[&o]Skal kjøpe en annen vogn når hun skal i bhg.[:)]

ORIGINAL: Pijah

ORIGINAL: Teddyen

Den heter ikke OTH lenger, Teddisen.. [8D]

Åssen skulle jeg vite det da lissom?? [8|][8D]

Back
Topp