Hvilken vogn har du - og er du fornøyd med den?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Det har jo blitt et hav av vogner der ute nå etter jeg hadde barn som satt i vogn. Selv om det bare er 4 år siden, så har det skjedd MYE iløpet av den tiden :)

Husker den siste vogna jeg hadde var en Emmaljunga scooter. Eneste vogna jeg kjøpte ny, ellers kjøpte jeg bare brukte vogner. :)

Dette er mitt første baby, (termin 24.juli) og har kjøpt Mountain buggy. Baggen fikk jeg kjøpt (brukt) men den var nesten ny, mens sittedelen og resten av vogna kjøpte jeg helt ny. Gleder meg til å kjøre den, utrolig fornøyd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Vi har tfk joggster twist med multiX bag. Lillegutt er 19 dager bare, men jeg har alt trilla masse og er superfornøyd med vogna :)

Vi har også den vogna, og er superfornøyd

Vi har TFK joggster twist :) nydelig vogn! :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Vi har emmaljunga Edge duo med classic understell, har vært ute å trilla masse og far i huset er hvertfall fornøyd. Jeg har selv bare fått lov til å trille en gang, men må si jeg er fornøyd :-)

har brio happy. ikke blitt tatt i bruk da babyen ligger i magen ennå. Men trilleturen ut av butikken og hjem var att dem virket helt lik som simo å trille :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Har hatt simo kombi; fantastisk vogn for det norske føret, tåler mye, men ble alt for tung for meg...
Og jeg hadde Teutonia Spirit S3; helt ok, tippet litt for lett pga dårlig stabilitet foran...

Har nå Emmaljunga Nitro City og ELSKER den :D den er perfekt for meg! Har den til barn nr to nå :)

Kunne godt tenke meg å ha tfk vogn da til når gutten er større, de er så store og gode :)

Har emmaljunga edge duo med sportsunderstel. Har ikke vært og trilla så mye men det jeg har trilla har jeg vært fornøyd :) Hadde simo duo til nr1 og den var super, elska vogna over alt, så er spent nå om jeg blir å like denne like bra som simoen. Hadde basson duo til nr2 og den likte jeg ikke, så da han ble 10-11 mnd gikk vi over til emmaljunga scooter :)

Vi har brio classic :) veldig fornøyd med den da den ikke er så høy eller stor, da jeg ikje er så høy selv :p

Back
Topp