Hvilken vogn har du - og er du fornøyd med den?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Marthe
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Marthe

Guest
Det har jo blitt et hav av vogner der ute nå etter jeg hadde barn som satt i vogn. Selv om det bare er 4 år siden, så har det skjedd MYE iløpet av den tiden :)

Husker den siste vogna jeg hadde var en Emmaljunga scooter. Eneste vogna jeg kjøpte ny, ellers kjøpte jeg bare brukte vogner. :)

Har en Emmaljunga Edge duo fra 2012, en bumbleride indie kjøpt i 2013(2012 modell) og en twinner twist duo kjøpt i år! Fornøyd med alle, på hver sin måte ;)

Sent from my iPhone using BV Forum

Har en gammel emmaljunga edge duo, en trille hipp duo og en carena dobbel swing :) Liker faktisk den eldste vogna best, men får ikke med meg begge to på den ;)

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Simo duo, veldig fornøyd :-)

Vi har emmaljunga city cross med city bag nå (2011 modell, ny når storesøster ble født), veldig fornøyd med den som bagvogn! Liker den også som sportsvogn altså, lun og god:)..
Men vi har også en mountain buggy urban jungle (2012 modell) som vi ikke har bag til da, men syns den er hakket bedre, overlegen trillekomfort og virker som at den er god å sitte i også:).. Storesøster her er rundt 1meter lang og satt fortsatt fint i den i hele vinter:).. Nå er den pakka bort for en stund da siden storsøster ikke bruker vogn lengre, men finner den frem igjen til våren, da blir den hovedvogn:p

Jente født juli 2011 ~ Gutt født april 2014 :)

Vi har Simo kombi vogna som vi har brukt til de to andre (og fettern har lånt i mellomtiden).
Den er veldig god å trille og har stor bag :)
Veldig fornøyd med den som en dypvogn. Når den skal brukes som sportsvogn syns jeg å huske at jeg syns den var litt stor og klumpete...men ikke sikkert jeg føler det samme nå.

Vi kjøpte en Emmaljunga scooter når etterhvert (når vi hadde fått to) og den elsket vi! Veldig god å trille og jeg følte at barnet satt godt og kunne sove godt når det var sovetid. Men den har vi dessverre solgt, for vi skulle jo ikke ha flere barn :P før vi ombestemte oss :P

Er litt usikker, men ikke umulig vi blir å kjøpe en Emmaljunga scooter igjen neste sommer.

Emmaljunga mondial duo leatherette med understell i krom og lufthjul. Fornøyd pga stor bag, smarte funksjoner, god å trille og romslig plass under. Eneste minuset er at den er svær og tar stor plass i bagasjerommet nå når vi skal på sommerferie, men dette visste jeg fra før. Hjulene kan tas av, tror jeg, det står igjen å se hvor mye bedre plass vi får til bagasjen da. Eneste jeg angrer på er den matchende stellevesken, burde kjøpt den i en kontrastfarge

Vi har faktisk 4 (!) vogner:
- Hovedvogna er en TFK Joggster Twist som vi kjøpte til storebror i 2012. Lillesøster bruker den nå. Er veldig veldig fornøyd med den!
- Så har vi en Basson Milan i barnehagen som sovevogn til storebror (den står der hele tiden). Kjøpte ny på nettet til 2000 kroner, kjempegrei.
- Har en trille til storebror, det er en Chicco Liteway. Den er jeg ikke så veldig fornøyd med faktisk, den er spinkel og skranglete og ikke god å trille annet enn på kjøpesentergulv eller helt jevnt underlag. Kjekk å bare ha liggende i bilen til hverdags da og mannen bruker den mye når han tar med seg storebror på butikken hver lørdag morgen :)
- ... og vår siste vogn er en søskenvogn, det er en Mountain Buggy og vi kjøpte den brukt så den er nok noen sesonger gammel. Men den er vi også veldig fornøyd med. Er helt avhengig av en sånn vogn siden storebroren bare er to år :)

Emmaljunga city cross & quinny zapp xtra! Veldig fornøyd med begge 2 :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Simo kombi etter 3 åringen.
Veldig fornøyd.

Har en Simo Duo, egentlig fornøyd, men så utrolig lei den solbleka fargen (varveldig fin ny da, men har blitt litt preget av å være barnehagevogn).

Men igår kom det ny vogn i posten, Bumbleride Indie, og jeg er forelsket. Prøvekjørte den idag og han lå veldig fint i den selv om vi ikke har bag og trillekomforten var utmerket.

Startet med en arvet basson duo vogn, ca. 7-8 år gammel. Men etter tre måneder med å dytte rundt på tidenes største og tyngste vogn, gikk jeg inn i butikken og kjøpte den letteste vogna jeg fant! Så nå har jeg en crescent city duo vogn. Den har svingbare fremhjul, men man kan fortsatt ha sportsdelen vendt mot seg, noe som er viktig for meg.
Og så tar den mindre plass i bilen også, noe som er greit når man har en rottweiler:)
Ikke var den dyr heller, 4500 kr.
Kunne vurdert en brio smile, men siden de ikke hadde den i butikken og jeg ville ha vogna med en gang, så ble det crescent city:)

Emmaljunga edge duo og venter på en Baby jogger mini gt ( shoppet på ebay) :-)

Sent from my iPad using BV Forum

Emmaljunga Edge Duo! Superfornøyd! Anger litt på at jeg ikke tok citycrossen pga den lille bilen vi har og plass osv xsmile8 Men sett bort ifra det så kunne jeg ikke vært mer fornøyd :)

Emmaljunga mondial duo leatherette med understell i krom og lufthjul. Fornøyd pga stor bag, smarte funksjoner, god å trille og romslig plass under. Eneste minuset er at den er svær og tar stor plass i bagasjerommet nå når vi skal på sommerferie, men dette visste jeg fra før. Hjulene kan tas av, tror jeg, det står igjen å se hvor mye bedre plass vi får til bagasjen da. Eneste jeg angrer på er den matchende stellevesken, burde kjøpt den i en kontrastfarge
Vi tok av hjulene på vognen vår da vi dro på ferie. Kjøpte en Stokke Pram pack! ANBEFALES! Pakket samme vogna oppi der og vips, så tok den masse mindre plass :)

Back
Topp