Hvilken vogn har du nå?

Verdande

Elsker forumet
Jeg vil ha vogn igjen.. Har ikke brukt vogn siden tidlig i sommer, og nå vil jeg klore meg fast i det lille som er igjen av ham før han blir "voksen"[8D] Jeg vil begynne å gå litt turer (asfaltturer vel og merke[:D]), så vil jeg ha en lett vogn som tar minst mulig plass da kjæresten får seg noe så tåpelig som en bitteliten golf i mars[:D] Så vil jeg at den skal være lett og styre på butikker osv[:)]

Ønsker gjerne litt god plass også, nå i vinter er det greit å få plass til både ham og dunposen [8D]

Forslag?[:)]
Ser på finn da, gidder ikke kjøpe noe nytt, så vil ha en god vogn for max 2.000 [:)]

Vi bruker kun sportstrille nå hvis vi først bruker vogn, og vi er veldig fornøyde med vår Brio Race. [:)]

Hehe, vi har simo duo til begge barna, ikke helt det du er ute etter.[8D] Jeg elsker simovognene mine, selv om storebror knapt bruker sin mer nå.[:)]

har en easywalker qtro hjemme.. L O V E   I T <3
en city cross som brukes til soving i bhg. super den også[:)]
og en paraplytrille, silvercross dazzle, rosa/lilla som ligger i bilen.. ser for meg at den blir mye mer brukt til sommeren og mer til turer når hun er større.

ORIGINAL: Sukkertopp

Hehe, vi har simo duo til begge barna, ikke helt det du er ute etter.[8D] Jeg elsker simovognene mine, selv om storebror knapt bruker sin mer nå.[:)]

Dere kan umulig kjøre en golf hvertfall[:D] Har også hatt simo og elsket vogna, men vil ha noe lettere nå, som ja.. får plass i en golf[:D]

Ja, jeg er skeptisk til familie på tur i en golf! Hvertfall når jeg er vandt med mercedes e-klasse stasjonsvogn, der jeg hadde greid å trødd inn hvertfall 3 simoer[:D] Men denne bilen er nyere og tror nok jeg blir nedstemt til å kjøre så snart han får lappen[8D]

ORIGINAL: Siri91

ORIGINAL: Sukkertopp

Dere kan umulig kjøre en golf hvertfall[:D] Har også hatt simo og elsket vogna, men vil ha noe lettere nå, som ja.. får plass i en golf[:D]

Ja, jeg er skeptisk til familie på tur i en golf! Hvertfall når jeg er vandt med mercedes e-klasse stasjonsvogn, der jeg hadde greid å trødd inn hvertfall 3 simoer[:D] Men denne bilen er nyere og tror nok jeg blir nedstemt til å kjøre så snart han får lappen[8D]
Vi har ikke bil vi, så vi trenger ikke tenke på vognstørrelsen.[:D] Når vi leier bil velger vi alltid noe digert.

Simo er en trillevogn, ikke en familie-på-tur-i-golf-vogn. Lykke til med å finne noe som passer dere![:)]

Bugaboo Cameleon <3 Den mest perfekte "shopping" vogna ever! Og en av de letteste, samt at den tar null plass i bilen. Brio Sing er vel en ripoff av Bugabooen, men såvidt jeg vet kan du ikke bytte til faste vinterhjul på den som man kan med bugabooen :)

vi bruker simo sportsdelen + en carrera eller carena husker ikke hva den heter...

ORIGINAL: *Fru H*

ORIGINAL: Siri91

Noen med erfaring med brio spin eller sing?[:)]
Har lyst på svingehjul[:D]

V har begge disse i butikken jeg jobber i og jeg har kikket masse på SPin i dag da jeg jobbet og hadde ledig tid. Tror jeg ville hatt den heller enn Sing. Den er nettere egentlig, mer en trille enn en sPortsvon og blir mindre sammenlagt. Den er litt over 11 kilo og liggelengden er 95 cm. Jeg fikk god plass til en dunpose oppi!
Har jammen meg vurdert den nå! 2011modellen får også større handlekurv og bedre liggestilling!
Har enda ikke prøvd den med unge oppi da :)3

Jeg synes også spin så best ut, men føler de fleste kjøper sing vogna og lurte på om det var en spesiell grunn til det[:D]
Fant en spin på finn til 1800,- tenkte å sende melding til henne[:)]

Vi har Simo duo som står hjemme igangen og sjelden ser dagens lys [:)]

Hun sover som regel i den inne siden naboguttene ofte bråker sånn ute [:D]

På handleturer, ferier osv. har vi en MacLaren quest, som er en trille som er veldig lett (5 kg) og tar liten plass [:D]

Veldig fornøyd med den til sitt bruk [:)]

Her bruker vi ikke vogn. Har et par vogner stående i kjelleren. Emmaljunga Edge Duo og Brio Kombi. Hadde en carena trille som gikk i stykker, den brukte vi mye, men nå etter at vi ikke har den mer,bruker vi ikke vogn.

Fremdeles Bugabooen.. synst fremdeles den er perfekt. Men er i grunnen sjeldent vi bruker vogn nå da... han går stortsett selv

jeg har plutselig funnet ut at jeg vil ha en easywalker sky plus, så da må jeg nok selge qtroen... jaja, sånn går det når jeg er vogngal[:)]

Emmaljunga scooter går fint inn i min lille honda civic[;)] fåes til pene priser på finn.no.. ny pris er vel 2500kr....God vogn til 2 åringer som vil se verden og for mødre som vil beholde det lille som er igjen av barnevogn/baby tiden..

ps. den er lett å selge igjen når den tid kommer[;)]

Vi har en easywalker søskenvogn, men blir lite brukt siden storesøster på 2 år vanligvis vil gå selv [:)]

Back
Topp