Hvilken vogn har du lyst på?

Blir nok Emmaljunga City Cross (grå 2013), er den vi har fra før:) Men skulle gjerne hatt en ekstra joggevogn, babyjogger eller tfk siden jenta vår ikke kommer til å være mer enn 2, og sikkert trenger vogn av og til:) Evt en søskenvogn:)

Er det forresten noen her som har mye erfaring med city cross? Er veldig fornøyd, men som noen andre sa er der lavt mellom sportsdelen og kurven, men jeg syns også at selene er veldig trange, korte rett og slett og jenta vår er ikke så stor... Noen andre som har erfart dette?
 
Ja den er super en stund. Tok 1 år før vår begynte å ryke. Men alle har forskjellige bruk på de vognene. Eneste jeg synes var dritt utenom det var når vi plutselig hadde flatt hjul foran. De emaljene må byttes ut hver gang du skifte slangen. Men brio sendte oss feil. Vi fikk de vi hadde til å fungere men hjulene ble skikkelig tunge å trille etter det. Dumme brio som ikke greide å sende riktige deler. Babyshop her har ikke deler til brio på lager så alt måtte bestilles. Da var jeg glad jeg hadde to vogner til. Skjønner ikke hvorfor de skulle gjøre det så vanskelig.
E jo uansett 2 års garanti og 5 års reklamasjon på vogno, så OM eg skulle få problem, så ska da ikkje v nåke problem.
Da at du fekk feil deler va jo et hendig uhell. Hadde ikkje slått meg t ro med å bruka dei gamle delane, når vogno blei tung å trilla etterpå ;)
 
E jo uansett 2 års garanti og 5 års reklamasjon på vogno, så OM eg skulle få problem, så ska da ikkje v nåke problem.
Da at du fekk feil deler va jo et hendig uhell. Hadde ikkje slått meg t ro med å bruka dei gamle delane, når vogno blei tung å trilla etterpå ;)
Ja hadde gjort det jeg å hvis det ikke hadde vært for at det skjedde flere ganger. Alt var bare tull fra dag en. Å krangle med brio før vi har fått vogna er ikke akkurat en god start. Men brukte retten min til å bytte vare. Så gikk fint for min del.
 
Jeg håper jeg slipper å kjøpe ny vogn. Har emmaljunga fra sist og er egentlig fornøyd med den. Den er litt tung så hvis jeg skulle kjøpt en annen blir det vel tfk. :)
 
Min datter blir 2 i august og jeg kommer ikke til å kjøpe søskenvogn. Din er jo nesten 3 når babyen kommer så det virker ikke helt nødvendig. Må likevel si at du kjenner din datter best og vet hvor avhengig hun er av vogna :)
Da blir det nok bare stå brett her vil jeg tro For hun vil veldig gjerne gå selv når vi er på trilletur
 
For mange av oss, og mange fagfolk, er det at barnet kan se den som triller når de er et halvt år gammel ganske viktig ja. For meg er det avgjørende.

Min førstefødte fikk ei vogn hvor han satt fra meg, babyjogger City elite. Mange elsker den.

Han var 2,5 år, det var når lillesøster overtok emmaljungaen.

Han så meg ikke. Han hørte meg ikke. Han snakket som en foss, og forventet respons. Det fungerte ikke for oss. Vogna ble brukt litt av faren er halvt års tid når han trillet ham til barnehagen, før jeg hentet ham med bil og tok med vogna hjem.

Den ble solgt. Det fungerte ikke for oss. Alle vogner, også den bittelille trilla (vi har zapp xtra, har sett det et kommet en xtra 2 som jeg sikler litt på, på vår må setet tas av når den legges sammen.)

Alt må kunne ha barnet vendt mot meg, så vi kan snakke sammen.

Sånn fungerer jeg og ungene mine.
 
Da e og ei trygg havn for den lille å kunna sjå mamma eller pappa når ein trille på tur, minien blir og litt meir skjerma for inntrykk og sleppe å bli øvestimulert på et øyeblikk :)

Som Sara skrive så e da og beste måte å kommunisera med småen på :)
 
Så utrolig fin vogn. Jeg å har lyst på en sånn type vogn. Men ettersom det blir vinterbaby og det er mye snø her, tror jeg at jeg går for en annen type vogn.
De typene der er jo bedre på vinteren. Har i grunn prøvd ut 5 forskjellige vinder nå og den med de største hjulene var best. Kommer seg letter gjennom snø og slaps enn de andre.
 
De typene der er jo bedre på vinteren. Har i grunn prøvd ut 5 forskjellige vinder nå og den med de største hjulene var best. Kommer seg letter gjennom snø og slaps enn de andre.
Å ja :)
Viste at store dekk var bra. Men trodde ikke så smale dekk var noe særlig på vinteren. Men da skal jeg kikke litt etter en gammel vogn. Har så lyst på en gammel fin vogn.
 
I dag fant jeg ut hvilken vogn jeg skal ha! Den var heeelt fantastisk :D <3 jeg trodde jeg måtte utelukke emmaljunga siden jeg har liten bil og vonde, stive ledd. Men fikk prøve Nitro i dag, med litt mindre bagdel. Og den var hiiiiiimmelsk! Så da blir det hvit skinn bagdel og mørke grå sportsvogn med saue-mønster innvendig <3 Får ikke sove nå pga den nydelige vognen! Har herved begynt å spare! Hehe
 
Jeg har tfk vogna. Kjøpte den brukt og har virkelig trivdes med den i all slags vær og føre:) genialt at det er en sitte/ligge del som er mellom bag del og ren sittedel. Men nå er det litt krise, fordi bremsen på den er røket. Noen som har forslag Til hvor jeg kan få fikset den??? Vil veldig gjerne bruke samme vogn til nurket (om alt går som det går, kommer det en liten i Jan)
Vet ikke om du fikk svar(var så mange sider og vanskelig å se fra Mobil) men det er bare å bestille ny bremse deler fra der du kjøpte den og montere selv, eller få de til å gjøre det... Det gjorde Vi
 
Jeg har en emmaljunga modail, og en city elite....
Med vinterbaby, og bosteds adr lændet, så er det greit med stødig 4-hjuling, som kommer seg frem... Men så er det kjekt med 3-hjulig på kjøpe sentere, og bar astfalt... Blir og kjøpe dypbag til eliten...

Signerer denne. Har emmaljunga edge duo fra 2012, samt en babyjogger city elite. Blir å sette bag på den, så kan jeg veksle mellom vognene, alt etter vær og føre :)

Så glad for at vi ikke solgte noe av utstyret til hun som kom i 2012 !!! Ikke mye nytt som trengs nå :)
 
Vi fikk Emnaljunga mondial de luxe London av svigermor sist gang jeg var gravid. Fikk dessverre aldri brukt den da, men den står nå og venter på den lille skatten vi får i januar<3
 
Jeg TROR vi lander på mountain buggy denne gangen. Må ta en runde og se før jeg bestemmer meg :)Har tidligere hatt: emmaljunga nitro og edge duo, buggabo cameleon, tfk, quinny, basson... Jepp! Jeg har vogndilla :D
 
Back
Topp