Hvilken vogn har du lyst på?

Har en emmaljunga mondial i fargen creme <3

Har hatt et hav av vogner innimellom, men denne jeg har falt tilbake på :) Minste brukte bagen til han var 10 mnd..:)
 
Jeg er nesten helt sikker på at det blir emmaljunga i alle fall.
 
Hmmm, lurer på om jeg bare skal ta en vanlig vogn jeg nå, og så kjøpe søskenbrett ved siden av :) Er jo noen som storebror da kan både stå og sitte på :D
 
Vi bytta vår inn i emmaljunga. De tåler desverre lite. I hvert fall vår. Den røyk etter ferien i fjor. Den tålte visst ikke en tur i dyreparken. Ryggen på sportsdelen satt seg fast i sittestilling og understellet ble kjempe skakt. Vil aldri anbefale den vogna til noen. Men hvis du bor i Oslo og bare har tenkt til å gå tur på asfalt uten å handle så er den nok fin. Veit om flere her inne som er fornøyde med den da.
Helt motsatt av min erfaring.
Jeg brukte min vogn mye, mange timer trilling i uka. Tungt lastet under og på håndtak, på grusvei og snø. Den er egentlig like fin. Litt slitt selvfølgelig, også klarte jeg å ødelegge den knappen for å stille inn håndtaket.

Men jeg kan ha Vært heldig, eller du uheldig :)
 
Helt motsatt av min erfaring.
Jeg brukte min vogn mye, mange timer trilling i uka. Tungt lastet under og på håndtak, på grusvei og snø. Den er egentlig like fin. Litt slitt selvfølgelig, også klarte jeg å ødelegge den knappen for å stille inn håndtaket.

Men jeg kan ha Vært heldig, eller du uheldig :)
Jeg prater om brio smile. Sånn jeg skjønner det på andre av dine innlegg så har du erfaring med emmaljunga
 
Vi har city cross og er veldig fornøyd med den spørsmålet er vel bare om vi trenger søskenvogn? Datteren min fylte 2 år nå i april, hadde dere da kjøpt søskenvogn?
 
Vi har city cross og er veldig fornøyd med den spørsmålet er vel bare om vi trenger søskenvogn? Datteren min fylte 2 år nå i april, hadde dere da kjøpt søskenvogn?
Vi skal kjøpe brett. Hu blir 2 år i juli. Hu sitter veldig lite i vogna nå og blir nok bare mindre og mindre.
 
Vi har city cross og er veldig fornøyd med den spørsmålet er vel bare om vi trenger søskenvogn? Datteren min fylte 2 år nå i april, hadde dere da kjøpt søskenvogn?
Min datter blir 2 i august og jeg kommer ikke til å kjøpe søskenvogn. Din er jo nesten 3 når babyen kommer så det virker ikke helt nødvendig. Må likevel si at du kjenner din datter best og vet hvor avhengig hun er av vogna :)
 
Kommer til å bruke samme vogn som jeg kjøpte til vesla, simo duo. Helt fantastisk å trille i en halvmeter snø, også liker jeg at bagen er så stor:)
 
Vi har en trille fra sist som vi kommer til å bruke. Tenkte jeg skulle finne en billig vogn på finn til den første tiden. Vi har desverre solgt emmaljungavognen vår da sambo ikke skulle ha flere barn, men han har heldigvis skiftet mening.
 
Vi var en tur å så på vogner i forige uke. Er ikke itvil, det blir en Emmaljunga City Cross. Så nå venter vi bare på at 2016 fargene kommer så vi kan bestemme oss helt :)
 
Vi var en tur å så på vogner i forige uke. Er ikke itvil, det blir en Emmaljunga City Cross. Så nå venter vi bare på at 2016 fargene kommer så vi kan bestemme oss helt :)
City cross, ja. De er fine! Litt nettere enn Edge duo og Mondial. Hmm, kanskje jeg og vil ha det. Gleder meg til å titte:)
 
Jeg liker svingehjul, derav nitro i stedet for city cross.

Om jeg vil ha fire faste er City cross mulig, men 2015-fargene er kjedelige, mange flere på super nitro!
 
Jeg liker svingehjul, derav nitro i stedet for city cross.

Om jeg vil ha fire faste er City cross mulig, men 2015-fargene er kjedelige, mange flere på super nitro!
Enig med fargene for 2015. Håper 2016 er bedre der. Har tenkt på svingbare hjul men det er nok ikke det beste valget her med sørlandsvinter. Masse snø og slaps som regel. Har også hund jeg kommer til å ha med på tur og da tror jeg faste hjul er mer stabilt.
 
Jeg har hatt svingehjul, mye mindre enn super nitro sine, til to unger på Vestlandet. En del slaps og snø de vinterene i motsetning til senere år. Hjulene kan låses. Mulig fire faste er bedre. Jeg vurderer stadig, da bodde jeg slik at det var asfalt nesten over alt. Her er noen gangveier, men skal jeg på langtur sånn er der vel bære som er tingen pga at gangvei blir til sti..

Vi har også hund, og det gikk fint det. Morgenluftetur tok jeg baby i meitai (først elastisk sjal) og så var vi på trilletur senere.

Hunden vår er dog 12 år i sommer, og har et par kroniske diagnoser, så jeg vet ikke om hun blir med på trilletur neste år.
 
Brio Smile e heilt super!
Har den t minsten på 7mnd, ingenting å klaga på. Kunne ønska den fantes i søskenvogn...
Ja den er super en stund. Tok 1 år før vår begynte å ryke. Men alle har forskjellige bruk på de vognene. Eneste jeg synes var dritt utenom det var når vi plutselig hadde flatt hjul foran. De emaljene må byttes ut hver gang du skifte slangen. Men brio sendte oss feil. Vi fikk de vi hadde til å fungere men hjulene ble skikkelig tunge å trille etter det. Dumme brio som ikke greide å sende riktige deler. Babyshop her har ikke deler til brio på lager så alt måtte bestilles. Da var jeg glad jeg hadde to vogner til. Skjønner ikke hvorfor de skulle gjøre det så vanskelig.
 
Back
Topp