Hvilken vogn har du?anbefales den?

Krispo82

Forelsket i forumet
Jeg har svart simo kombi vogn:::kjempe fornøyd,men modellen etter kan håndtakene snus begge veier
har også Teutonia mistral,fornøyd,men er veldig kort i ryggen

har brio kombi vogn og er veldig fornøyd[:)]

jeg har peg perego combi!! grå med svarte bamser!!
er kjempe fornøyd, stor plass i bagen + at jeg kan heise opp ryggen litt i den og kjempe fin sportsdel!!

selfølgelig noen negative deler, som f.eks kalasjen, vanskelig ¨å forklare men den er ikke sånn til å feste som det som regel er på vogner, den er i hakk, bråker litt, men barnet blir vant med den, min reagerer ikke lengre!!

Emmaljunga scooter, FANTASTISK!! Liten, nett og tøff vogn[:D]

Eneste jeg har å si på er at handlekurven er litt liten, men det er jo ei lita vogn.. Og at bøylen foran barnet ikke kantas av, dette for at på den forrige vogna brukte jeg ikke denne så derav vane..

har simo duo vogn(kjempe fornøyd[:)]) og X-lander XT, KJEMPE FORNØYD med den!!!![;)] den vil eg anbefale!!

Simo kombi. Er kjempefornøyd med den!

Jeg har Brio Kombi - 06 og er veldig fornøyd med den(håndtaket kan brukes begge veier)..

Vi har emmaljunga scooter, veldig fornøyd med den. Eneste er at selene er litt store, særlig de som går over skuldrene,(eller Benjamin er litt tynn) men de rundt midja passer fint, så vi får bare vente til Benjamin vokser inn i de. Litt dumt at en ikke kan legge ryggen helt ned. Men Benjamin sover ikke i vonga si lenger, så det plager ikke oss[:)]

ORIGINAL: Mamma`n til Thea

Jeg har emmaljunga edge duo og anbefaler den på det sterkeste[:D]
Er veldig godt fornøyd med den[:D]

Signerer. Er en KJEMPE fin vogn, og har ingen ting å klage på[:)] *ersåglaivognami*

ORIGINAL: stardust

Har også ei sånn vogn men den e 7 år gammel,men kjempe fornøyd[:)][:)]

Har High Trek, er en krafig veldig moderne vogn. 3hjul og 360graders muligheter. Spebarns delen er laget slik at den er godkjent som bilsete (men det finnes også bilsete som kan kjøpes med) og den er laget slik at den fungerer som en vugge når man bryker den som babybag. Alle delene er klikk på/av slik at man kan bare ta med seg bilsete delen og klikke den på hjulene vis man ikke skal traske rundt. Har ikke født enda så kan ikke uttale meg om hvordan den er, men har hørt at den er fantastisk. Veldig lett å slå sammen og tar veldig liten plass.

ORIGINAL: stardust

sign.

ORIGINAL: SnoopyCat

Simo kombi. Er kjempefornøyd med den!

Teutonia Y2 k2 06 sport tror jeg den heter..
Ikke noe kul, for den er ikke lun og barnet sitter med ryggen mot meg når jeg kjører.. angrer litt på kjøpet selv om den er en drøm å kjøre. har gått tilbake til gode gamle troll vognene vi brukte til storebror. [:D]

Emmalunga City Jet har vi, og er fornøyd med den[:)]   ..Plager meg litt det med selene som mesaana forteller om i et innlegg over, men på City Jet er der en nakkepute som gjør at selene sitter bedre.
..Minus får vogna fordi den er litt lang når den legges sammen så jeg kan ikke stille den rett frem i bagasjerommet i bilen, men må legge den sidelengs.

Har emmaljunga scooter,syntes den var tung på vinterføre men ellers er jeg fornøyd[:)]

Har Simo Kombi,er veldig fornøyd med den.Bagen var noget liten,men tassen har kunnet bruke den helt frem til nå,og det er jo egentlig ganske ok det.
Er aller første barnevogna jeg har tatt i omtrent da,så har jo ikke noe å sammenligne med...[8|][:D]

har en sort Happyline sportsvogn med svingbare forhjul![;)]

jeg har en emmaljunga type(kombi) jeg synes den er ganske tung da men den er sikker, peno stødig så [:)]

Back
Topp