Hvilken vogn har dere?

AngeLine

Gift med forumet
Selv har jeg en mika kombivogn, men nå har jeg virkelig forelska meg i en annen en... nemlig en Quinny Freestyle 3XL!!! må ha! må ha!! [:D][:D][:D]

Nå har jeg kjøpt den (får den neste uke) ser sånn ut:
(hehehe.. stolt som en hane)

Jeg har en Simo kombi mørkeblå vogn. Den er en 2004 modell som vi brukte til storebroren! Syns det er veldig mange fine vogner å velge mellom... Veldig vanskelig, men jeg skal ha en ny tralle/sportsvogn denne gangen, da vognen blir for stor når barnet er 1-2 år. Hadde jeg visst det, ville jeg valgt vanlig bagvogn

vi har valgt gode gammeldagse simo. en kombivogn og den er sååååååå fin[:D]

Lyst på Emmaljunga jeg.... Edge Duo!!

Spørs om ikke det blir den!!

Jeg har kjøpt meg en Teutonia Duo. Kjempe fin!!

Har en Simo kombi vogn fra 2002 jeg da. Brukte den til førstemann. Så meningen er jo å bruke den nå også. Men det er jo sååå mange fine nye vogner da...Sukk.

Når den lille blir litt større har jeg en OTH Urban Jungle som jeg simpelthen elsker! Blir uvant å trille på den store tunge kombivogna når jeg er vant til denne.
Kan vel få kjøpt bag til den- men det koster jo det også da..

har en emalljunga vogn, enten er det edge duo kombi eller den smart duo kombi.. er ikke helt sikker på hvilken av de to, den er vertfall kjempe fin! [:D]

Nå fann jeg ut hvilken modell det var! ingen av de jeg skreiv, men den sport kombi vogna til emmaljunga! [:)]

Kjøpte en Simo duo vogn vi=)

Har ikke kjøpt noen vogn ennå. skal ut å shope vogn med mamma og søstra mi når det nærmer seg

Jeg har Baby Trold.. Er kjempe fornøyd!!!

Vi har en Simo Kombivogn, farge sort og grå...

Jeg skal kjøpe sort Brio Duo vogn med vendbart håndtak. Sort er jo en nøytral farge, så kan jeg heller kjøpe en stasj vognpose, variere med fargerikt pledd, sengetøy etc. Gleder meg veldig til å kjøpe den!! [:)]

Vi kjøpte en brukt emmaljunga classic 2003 modell som står klar sammen med seng og kommode på soverommet [:)].
Vil at han skal komme snart...

jeg har kjøpt en mørke blå simo vogn. gleder meg til jeg får tatt den i bruk[:D][:D][:D]

Er helt ny med babyutstyr og alt.. men er veldig i tvil på hva en skal gå etter når en velger vogn. Selv vil jeg gjerne ha en som er enkel og ikke så altfor tung. Synes mange av de vognene som er på markedet idag er så veldig "store" med svære hjul og understell. Litt upraktisk for meg som bor i 5 etajse uten heis, vil da ha en med relativ lett bag. Vi kommer også til å reise så da er det greit at kombivogna ikke er så altfor stor..
Så en idag som jeg falt helt pladask for.. En Bertini Nordic Cruiser kombivogn.. akkurat det jeg er ute etter. Fin, elegant og ikke for stor og tung. Har lett bag som er grei å ta ut og "rist" under slik at en kan legge poser etc....  Ikke var den så ille i pris heller.. men her er drawback: Bertini er gått konkurs. Så hva skjer da med evt reklamasjon - hvis jeg trenger deler eller slikt?
Gikk i en annen butikk og spurte etter kvaliteten på denne vogna, og vedkommende mente kvaliteten var like bra som brio og simo-vognene.. men begynte så å mase på at en var mye bedre stilt på å kjøpe en vogn til 6/7000,-.... noe jeg ikke helt er enig i..

Er det noen som har noen erfaring med Bertini vogner?

forvirret....

ORIGINAL: Kraaka

Lyst på Emmaljunga jeg.... Edge Duo!!

Spørs om ikke det blir den!!

Ååå..skal kjøpe den snart.... gleder meg!!

Brukere som ser på dette emne: pernille05

Tre-struktur Utskriftsvennlig verjon

Jeg har Hartan Rs06, super fin, og mange kommenterer den og spør hvor jeg har kjøpt den. Kan bytte trillevinkel som med emmaljunga, du kan ta av halve kalosjen så det blir god luft om sommeren, veldig stor og lett å ha i bilen, kan slå den sammen med bagen på:) Super fornøyd jeg

Back
Topp