hvilken vogn har dere?

TeeLa_86

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2020
Hvilken vogn har dere jenter?

Jg har emmaljunga citycross[:)] er super fornøyd med denne siden den er så lett [:)][:)]

emmaljunga mondial

Elsker vognen, men begynner å merke behovet for ei lita nett trille jeg kan ha med i bilen. Emmaljungaen er fantastisk å trille tur med, og Maya sitte/sover veldig godt i den.

TFK joggster twist (og med hardbagg når han var liten)

Babytravel som shoppe og reisevogn.

Er super fornøyd med dem begge[:D]

vi har en Simo kombi

Og brio race (i blå og svart)

og en chicco trille (ca denne, i andre farger)

Me har denne, Emmaljunga edge duo

også har me denne, moutain buggy

Men den har me ikkje begynt å bruga ennå

Også har me denne trillå bare i andre farger

Her er vår[:)]
Har også en gammel Brio kombivogn, men var mest fornøyd med den når vi hadde hardbag på den..

Har en graco trille i bilen...Har vert kjempegrei.Når hun var mindre så klikka vi bare bilstolen på vogna.Nå bruker hun flittig brettet på den til lekene sine..Koppholderen er og flittig i bruk til flasken.
Turer hjemme har vi en easy walker duo...Da er det plass til storesøster og(og eller hunden)

Emmaljunga city cross, emmaljunga scooter modellen og carena easy trille.. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal bruke city cross eller scooter modellen i bhg?!

Vi har Mountain Buggy Urban Jungle Single, kjempe fornøyd med det, og den er lett og god å trille. Skal kjøpe meg Emmaljunga Scooter også trille fra Maclaren. 

ORIGINAL: En blå og en rosa

ORIGINAL: lilli88

Emmaljunga city cross, emmaljunga scooter modellen og carena easy trille.. Klarer ikke å bestemme meg om jeg skal bruke city cross eller scooter modellen i bhg?!

Jeg vil anbefale å bruke Scooteren i bhg... Den er lenger i ryggen og jeg har erfart både fra bhg og med mine egne barn at når de er over 1 år så sover de bedre når de ikke ligger heeeelt flatt... [;)]

Ja, tror nåkk det blir den egentlig[:)]

Vi har bugaboo cameleon i brun og sand, beste vogna!

Og en gaaammel simo kombivogn som står hos svigers. Den brukes IKKE til trilling, for å si det slik... [:D]

ORIGINAL: dumidalia

Vi har bugaboo cameleon i brun og sand, beste vogna!

Og en gaaammel simo kombivogn som står hos svigers. Den brukes IKKE til trilling, for å si det slik... [:D]

Denne har vi også, i de samme fargene[;)] ELSKER denne vogna!

simo duo og emmaljunga scooter! veldig fornøyd med begge vognene!

ORIGINAL: En blå og en rosa

TFK Joggster Twist etter storebror

Og en TFK Buggster (ikke "S"`en) i knall grønn!

Digger vognene mine! [:D]

Jeg har også disse vognene, men har med S'en. Har to trekk til joggstern, så jeg kan bytte litt :) Har også en gammel Simo kombi på verandaen og en helt enkel paraply trille, som jeg bruker svært lite. Bruker buggstern istede siden den er bedre å trill + kan legges ned i hvilestilling.

ORIGINAL: Jadasåneida

Vurderer å selge den, å kjøpe:

jg vurdere å og selge min vogn å kjøpe en scooter. mn eneste som irritere mg var at d ikke er full liggestilling på scooter'n [&:][&:]

Back
Topp