Hvilken vogn har dere, og er dere fornøyd?

ORIGINAL: Ditee *ammetåka*

Jeg har Emmaljunga smart duo combi.
Veldig fornøyd med denne. [:)]


 
Emmaljunga edge duo pro titan [:D]
Veldig fornøyd. Skal du ha deg ny?

 
ORIGINAL: eplemos

Emmaljunga edge duo pro titan [:D]
Veldig fornøyd. Skal du ha deg ny?




Næh, bare nysgjerrig[:D]
 
Simo kombi, kjempe fornøyd med vogna generelt, veldig go plass i baggen og god å trille, men syns den er bittelitt tung.
 
 
ORIGINAL: Isbitespiseren

Basson kombi..
Veldig fornøyd!!! ikke tung i det hele tatt!!:)

 
 
 
ORIGINAL: Theram

Vi har Emmaljunga Edge Duo Combi



Kjempefornøyd med vogna [:)] Den er god og svarer til vårt behov.

vi også! kjempefornøyd! [:)]
 
ORIGINAL: Isbitespiseren

Basson kombi..
Veldig fornøyd!!! ikke tung i det hele tatt!!:)


Litt eldre modell så det er tyngde i den, men er storfornøyd [:D] veldig god plass
 
ORIGINAL: tonje83

har simo kombivogn,er veldig fornøyd[:)]
 
Jeg har maxi cosi med 4 hjul=) veldig fornøyd så langt[:D] Det er luft i dekkene, de to fremste hjulene kan svinges på, så det er veldig lett å styre den. og så har vi også maxi cosi bilsete.. så når jeg er på kjøpesenter eller andre steder, kan jeg bare klikke bilsete rett på vogna istedenfor bagen=) genialt[8D]
 
Vi har emmaljunga city cross. Er kjempefornøyd[:D]
 
Vi har TFK joggster x og er ikke fornøyd, har levert den inn for styret løsnet til tider og det er jo kjempe farlig hvis det skal gjøre det hvis man går ned noen trappetrinn eller fortau for da faller jo vogna fremover. Og bremsene funker dårlig, og hele vogna har bare irritert meg. Får håpe de klarer å ordne den nå da, har lånevogn i en annen modell til TFK og den er MYE bedre[:)]
 
TFK joggster twist, og kjempe fornøyd[:D]
 
ORIGINAL: mygirl26

Emmaljunga city cross[:D]
Storfornøyd....beste vogna på jord[:)]
 
Vi har den sjeldne vogna .... emmaljunga city cross![:)] Dobbel.. Blir litt tung å svinge etterhvert så da blir det svingbare og låsbare forhjul! [:D]
 
vi har simo duo å er storfornøyd :D kommer meg framm OVER ALT uansett føre :) (her brøyter d nesten ikke fortauene) å den er VELDI lett å trille :) i tilegg har jeg valgt et understell som går helt sammen så d tar mindre plass i bilen :)
Elsker vogna mi =)
 
Back
Topp