Hvilken vogn hadde dere valgt

Fru+2

Forumet er livet
DBS Compact

Emmaljunga Scooter

På scooter vogna står det mellom farge svart,java eller grey/apple
Hviken av de farge hadde dere valgt?

Klarer ikke å bestemme meg.

ORIGINAL: Jomfru26

ha samme dilemma....men har kommet fram til scootern tror jeg......for har ikke hørt og sett dbs vogna.....finner den ikke i butikken.....

jeg har sett DBS Vogna og den er kjempe fin liker veldig godt fargen på den.men så ser den litt mere spinkel ut en Scooter vogna og det gjør meg veldig usikker.[&:]

Bugaboo [:D]

jeg er veldig fornøy med min svarte emmaljunga scooter.... eneste er den er litt "trang" der med bøylen når vi har vinterpose i...

ORIGINAL: Cathee

Det har jeg lyst på også, om vi får en liten baby i 2009[;)]

ORIGINAL: Venter på 3de spire

ORIGINAL: Cathee

Det har jeg lyst på også, om vi får en liten baby i 2009[;)]

Ja, det er en knall vogn [:)]

ORIGINAL: silje a

ha samme dilemma....men har kommet fram til scootern tror jeg......for har ikke hørt og sett dbs vogna.....finner den ikke i butikken.....

jeg har sett DBS Vogna og den er kjempe fin liker veldig godt fargen på den.men så ser den litt mere spinkel ut en Scooter vogna og det gjør meg veldig usikker.[&:]
Ok. Eneste jeg synes er dumt med scooter er at ryggen ikke går helt ned. Gjør den det på dbs`n?

Nei like langt som på scotter vogna

er kjempefornøyd med scooteren vår... og at ryggen ikke kan legges helt ned er ikke et problem her, heller tvert imot

scootern for synes den er lettere i fjæring og vekt.
men dbs er billigere og det følger med fot trekk da. så er et godt alternativ.

jeg har scooter og er veldig fornøyd med den, men DBS vogna var jo veldig stilig den og![:D] men hvis du velger scooter så ville jeg gått for Java..den er tøff[:)]

Ok. Eneste jeg synes er dumt med scooter er at ryggen ikke går helt ned. Gjør den det på dbs`n?

Nei like langt som på scotter vogna

står på hjemmesiden til dbs baby at den vogna har full liggestilling...

Ville valgt nr2 i svart[:)]

Back
Topp