hvilken vogn(er) har dere??

Tutta

Elsker forumet
er nyskjerrig.. sleng gjerne inn bilde hvis dere har :)

Jeg har simo duo etter storebror:-)

♡ appen ♡

Mountain Buggy Urban Jungle, gleder meg ihjel til å ta den i bruk :)

Sent from my HTC One S using BV Forum mobile app

Bugaboo Cameleon (+ ei gammal Simo vogn vi har arva til feks soving.. planen er å ha den i campingvogna så lenge den passer for det er kun bagvogn ooooog ei Gracotrille til å feste bilstolen på når vi feks skal bare innom butikken eller noe sånt)

Bugaboo buffalo. Gleder meg til å trille :D

Vedlegg

• image.jpg
    image.jpg
    65,1 KB · Visninger: 45
Har en ny bugaboo buffalo og en simo duo fra storesøster som jeg skal spare til sovevogn i bhg. Har også en 4ME trille etter storesøster.

Sent from my iPhone using BV Forum

Emmaljunga Edge duo.
Gleder meg sånn til å bruke den snart! :D
Er egen sportsdel på vogna:)

ImageUploadedByBV Forum1385026311.407681.jpg

Kjøpte en Brio (Happy - tror jeg det er) når den var på tilbud på Barnas hus - duovogn. Den ligger fortsatt i deler på loftet, jeg sparer plassen så lenge jeg kan... Og så har vi en god gammel Simo vogn (2004 modell) som skal være sovevogn i barnehagen når den tid kommer...

Her har vi 2013 modell, kombi vogn.. hadde også simo på store søster, så gleder meg til og ut og trille :)

Vi har en Emmaljunga nitro city fra 2011. Har brukt den til storesøster, og bruker den fortsatt. Bor midt i Oslo sentrum, med små trange dagligvarebutikker, og reiser mye kollektivt, så her er det byvogn som gjelder! Prøvde den på snø og slaps på Vestlandet for to år siden, og det var helt håpløst, men det er ei super vogn å ha i Oslo! Har tenkt litt på å kjøpe en søskenvogn, lurer på den til babyjogger, (city select). Noen som har erfaringer med den?

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Emmaljunga city polar preformance 2013 mod.
Sort /blå sportsdel. Creme bag ;)

Håper snøen holder seg laaangt vekke,for jeg skal ut å trille!!!!!

Back
Topp