Hvilken vogn er dette?

junibaby15

Forumet er livet
Junibarna 2015
_K5P7361_0.jpg

Er det Stokke?

Hva er forskjellen på Crusi og Trailz?

Ser ut som de har tatt i bruk sportsdelen på vognen. Har veldig lyst på Stokke vogn men hvis bagdelen må byttes ut så fort så er det jo litt kjedelig.

Hva er forskjellen på Crusi og Trailz?

Ser ut som de har tatt i bruk sportsdelen på vognen. Har veldig lyst på Stokke vogn men hvis bagdelen må byttes ut så fort så er det jo litt kjedelig.

Forskjellen er at trailz har større luft hjul, større og vanntett handlekurv under og at håndtaket kan stilles.
Bagen er en av de største på markedet, så den trenger ikke bli byttet fort hvis du ikke vil. Jeg har trailz, og ville ikke valgt noen annen vogn :)

ImageUploadedByBV Forum1432467258.827259.jpg

jepp, så mora på Nøstebarn for noen måneder siden med den vogna:) Den er fin altså!

Forskjellen er at trailz har større luft hjul, større og vanntett handlekurv under og at håndtaket kan stilles.
Bagen er en av de største på markedet, så den trenger ikke bli byttet fort hvis du ikke vil. Jeg har trailz, og ville ikke valgt noen annen vogn :)

Vis vedlegget 118693

Bagdelen er jo så fin så har lyst å bruke den så lenge som mulig hvis jeg skulle gå for Stokke :)

Bagdelen er jo så fin så har lyst å bruke den så lenge som mulig hvis jeg skulle gå for Stokke :)

Tror du kommer til å bli overrasket over hvor stor bagen er. Jeg trodde den var liten da jeg så bilder, men da jeg tittet på den i butikk var den så stor :p var ikke noe tvil om hvilken vogn vi skulle ha da! :D

Back
Topp