Hvilken vogn er best

Jeg elsker kombi vognen min. Har simo kombi, og ville ikke byttet den ut mot noen andre. Baggen kan du ta ut og bære i håndtak, mens på duoen må man ta av hele overstellet. Dessuten har man både sportsvogn og bagvogn i ett på kombi, isteden for å bytte om..

dersom du bor i blokk uten heis ville jeg valgt kombi - bagdelen er lettere å bære med seg. vogna totalt med bagen er da tyngre å trille og har mindre bag enn duoen. Jeg valgte duo fordi bagen er stor med god plass + at det er ryggstøtte du kan ta opp i bagdelen så man trenger ikke bytte til sportsdelen for at babyen kan opp å titte litt.

alt det er jo ett stort pluss. men er det ikke kjekt å kunne ta ut bagen om man er på besøk? barnet vil jo alltid ha ett sted å kunne sove om man kan ta med bagen inn på besøk, overnattning osv.

spire2011? skrev:
alt det er jo ett stort pluss. men er det ikke kjekt å kunne ta ut bagen om man er på besøk? barnet vil jo alltid ha ett sted å kunne sove om man kan ta med bagen inn på besøk, overnattning osv.

Jeg har også Simo kombivogn og grunnen til at jeg tok kombi er rett og slett for det du skriver her.. At det er veldig lett å bare ut bagen når man skal noe.. Har et sted å sove i fred på inne f.eks..
Og når du tar i bruk sportsdelen er det solskjermen på bærebagen en bagforlenger på sportsdelen så du får en stor og lun bag og mye bedre plass når babyen blir større =)

Minuset med vogna er at den er gør tung!! Men jeg ville ikke hatt en annen vogn, spesielt på vinterstid!

Kombi. Har Simo.

Da kan man gjøre klar baby i bagen inne og bare skyve den på plass i vognen ute.
Har man duo må man jo pelle av hele overdelen. 

Større bag på duo, men som sagt over her er det veldig vettvindt med kombi..

Back
Topp