hvilken vogn dere!??

entil?

Forumet er livet
Når Iselinn skal over til sportsvogn så tenkte jeg å selge Edge`n min og kjøpe en tre hjuling..

men hvilken!??

TFK
Mountain buggy
teutonia!?
quinny?

eller en annen!?

Liker at det er svingbart hjul forran..
Er vel noen av disse som ikke har det!?

Vi har TFK, solgte simoen og kjøpte en brukt, en liten sportshopper fra babytravel ligger i garasjen..

Er superfornøyd med TFKen!

Men den har ett par minusting for meg, jeg bruker ofte og gå til butikken, da er det ikke plass til poser under vogna, må da knytte de på styret..
Og disse glidelåsene i ryggstillingene, men det er ikke så ofte jeg glider henne ned, men når jeg skal, tenker jeg "åh, så greit og bare dratt henne ned" [:)]

håper du finner en vogn du liker[:D]

Her kan du lese om min TFK skryte tråd[:D]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=21461509

Jeg var kjempe fornøyd med min mountain buggy, vis jeg skal ha 3hjuling igjen blir de den... Lett og go[:)]

Teutonia ville jeg ikke hat, hadde den til Emmely men den ble veldigt vinglete når hun begynnte og sitte. 
Å kantene på sidene var så korte så følte hun lett kune ramle ut.

ORIGINAL: Emmeline

Ville valgt MB.

tror jeg også ville valgt monutain buggyen [:)]

Hvorfor ikke Emmaljunga Cangaroo???
Den er stor og fin inni, med PLENTY av plass til poster og alt annet styr.
Vi er så utrolig fornøyd med den og skal beholde den til eventuelt neste mann.
Jeg fikk en så og si ubrukt vogn - bag + sportsvogn  for 4000,-
Har ikke angret et sekund på det!

Definitivt Mountain Buggy! Angrer på at jeg solgte den.. skulle bare være fornuftig siden det er en såpass dyr vogn.. kjøpte meg scooter.. Men hadde aldri gjort det igjen.
TFK er også en veldig god vogn! Håndbrems er det også på den! Men den er litt mer klumpete enn MB.
teutonia spirit har jeg også hatt.. kan ikke sammenlignes med TFK eller MB..
Quinny velter... vet om flere som har hatt den.. og den velter hvis du har ungen mot deg og ungen lener seg frem...

Jeg heller mer og mer mot en TFK.. sånn som BV addict har..
Syntes MB ser så åpen ut??

Tenkte jeg skulle ra på barnashus å teste litt...

ORIGINAL: 1100

Jeg heller mer og mer mot en TFK.. sånn som BV addict har..
Syntes MB ser så åpen ut??

Tenkte jeg skulle ra på barnashus å teste litt...

Med den nye kalsjen har MB blitt veldig lun og fin, den har og solskjerm som man kan brette under kalsjen som gjør at barnet kan sitte under og ikke få sol og vind og vær rett i ansiktet. Men om det blir Mb så pass på å få den nyeste modellen hvor kalsjen og er festet bak, da 2010 modellen kom var kalesjen åpen slik at man kunne dra den frem, men det er nå utbedret med et knappefeste, så man har mulighet til begge deler.

ORIGINAL: LykkeligTrollmor

Definitivt Mountain Buggy! Angrer på at jeg solgte den.. skulle bare være fornuftig siden det er en såpass dyr vogn.. kjøpte meg scooter.. Men hadde aldri gjort det igjen.
TFK er også en veldig god vogn! Håndbrems er det også på den! Men den er litt mer klumpete enn MB.
teutonia spirit har jeg også hatt.. kan ikke sammenlignes med TFK eller MB..
Quinny velter... vet om flere som har hatt den.. og den velter hvis du har ungen mot deg og ungen lener seg frem...

Teutonia vogner har vi endel av som sovevogner i barnehagen hvor jeg jobber, de vognene vi har HATER jeg håndtakene, når du skal justere høyden på de opp og ned, de som du klemmer inn! Liker heller ikke bremsene, mange av vognene virker ikke bremsene på..

Så har vi en quinny vogn, den ungen ligger fra oss, og når hun spreller, så føler jeg vognen velter mod meg.. EKKELT..

den tfk joggester twist,, kan man ha dem mot deg da? eller barre fra deg!

ORIGINAL: 1100

den tfk joggester twist,, kan man ha dem mot deg da? eller barre fra deg!

Bare fra deg, ulempe!

Jeg har testet begge og likte helt klart TFK best!
*Den er større i sittedelen en mb
*Den har håndbrems
*Den har regulertbart fotbrett
*regulerbart frotbøyle
*integrert mygnett
*større bagdel en det som er på oth
*også satt snuppa mye bedre i tfk enn oth, men det er vel sikkert individuelt.

Jeg er så fornøyd hvertfall[:)]

Back
Topp