MammaTilNurket
Februar 14 :)
Jeg vil ha en vogn med håndbrems der jeg kan ha babyen vendt mot meg
Hva har dere? Hvilke er bra?
Har sett litt på Teutonia Spirit S3, er den noe?
Har sett litt på Teutonia Spirit S3, er den noe?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Babyjogger City Versa GT og Versa kan man ha barnet mot seg og den har håndbrems.
Den er lett og stødig, og det er god plass i sittedelen.
2-åringen vår har enda veldig god plass til å sove i den
Liker veldig god de svingbare forhjulene slik at den er lett å dreie på. Kalesjen er også utrolig god, skjermer godt for både uvær og sol![]()
Vi bestilte vår fra Lekmer.no, men vet Barnas Hus fører Babyjogger City Versa. GT har lufthjul, mens den som heter bare Versa har gummihjul. Vi har gummihjul, fungerer helt fint på asfalt og til bybruk.Å, denne må vi se påVet du noen butikker som selger den?
Hartan har det. Eller så har du jo tfk med multi x bag
Nei, har ikke prøvd de. Bare så litt på de da jeg var gravid, for jeg lette også etter en med håndbrems.Har er snart 10 mnd, så må bli en med sportsdel
Har du prøvd Hartan sine? Har akkurat googlet meg frem til de, men finner ikke mye omtaler :/
Nei, har ikke prøvd de. Bare så litt på de da jeg var gravid, for jeg lette også etter en med håndbrems.
Multi x bagen kan brukes til 18 måneder da. Mulig du føler det er greit å snu han da.
Jeg har akkurat snudd henne nå, var ikke så ille som jeg trodde. Hun er 9 måneder.
Lurt å prøve. Jeg har funnet ut at det er mye lettere å kjøpe vogn når man kan prøve med ungen iOkFår se om den baggen passer ham
Er egentlig ikke noe problem å snu ham, men synes alle jeg kjenner med vogner som er vendt fremover synes det er masete å måtte stoppe og gå frem om det er noe.... Om han er i dårlig humør og må snakkes med eller om solen treffer såvidt på øynene, eller om han har sovnet/mistet smokken osv.....
Tar meg en tur på Rudo og prøvetriller og tror jeg![]()
Lurt å prøve. Jeg har funnet ut at det er mye lettere å kjøpe vogn når man kan prøve med ungen i![]()
Enig med alt.Vi bestilte vår fra Lekmer.no, men vet Barnas Hus fører Babyjogger City Versa. GT har lufthjul, mens den som heter bare Versa har gummihjul. Vi har gummihjul, fungerer helt fint på asfalt og til bybruk.
Vi har hatt Versaen som ekstravogn, kjøpte den når jenta blei 1.5 for å ha ei lett men god vogn til inn/ut av bil, på reise og til bybruk. Men vi la bort den gamle store vogna for vi var så fornøyd med denne
Hadde den med til Kreta i sommer, og var så glad for at vi kunne se henne mens vi trillet. Lettere å føre en samtale og kunne forklare verden for 2-åringen da
Den har også kjempestor handlekurv under![]()
Versaen har håndPARKERINGSbrems, men ikke slik håndbrems som TFK har altså-JaEr egentlig kjempeglad i min Emmaljunga, men er mye bakker her vi bor og ikke så mye strøing på vinteren.... Så tenker at en ekstravogn med håndbrems er bra å ha på dager med dårlig føre
![]()
Versaen har håndPARKERINGSbrems, men ikke slik håndbrems som TFK har altså-