Hvilken vogn anbefaler dere?

stiina

Forelsket i forumet
Høsthjerter 2017
Trenger en søsken vogn og en vanlig vogn. Er litt tidlig å kjøpe enda, men jeg må begynne å se litt etter vogn.
Har TFK Adventure til hun på 8 mnd, ikke super fornøyd[emoji4]

Hva anbefaler dere?

Trenger en søsken vogn og en vanlig vogn. Er litt tidlig å kjøpe enda, men jeg må begynne å se litt etter vogn.
Har TFK Adventure til hun på 8 mnd, ikke super fornøyd[emoji4]

Hva anbefaler dere?

Sniker fra desember. Hvorfor ikke fornøyd ? [emoji4]

Hadde TFK joggster twist til førstemann, mange endringer jeg ble skuffet over. De har bla ikke myggnetting til vognen, sportsdelen er litt forandret og noen andre små ting. Men veldig positivt at sportsdelen er så romslig og stor[emoji4]

Har bestilt stokke trailz idag, kom over et tilbud med 25% rabatt på den vogna jeg drømmer om:Heartred så da er det bare å krysse fingra for at alt fortsatt er bra med den lille så den kan bli med på trilletur i januar :D

Vi har også Stokke trailz og er veldig fornøyde med den, men må nok kjøpe en søskenvogn i tillegg nå.. vi har vel egentlig tenkt TFK sin søskenvogn da jeg synes det virker så praktisk med bremse til søskenvogn! Litt dumt at sittedelen ikke kan snus, men vognen vil jo kun være en ekstravogn til turer hvor storebror også trenger vogn så det tenker jeg går fint[emoji4]

Hadde TFK joggster twist til førstemann, mange endringer jeg ble skuffet over. De har bla ikke myggnetting til vognen, sportsdelen er litt forandret og noen andre små ting. Men veldig positivt at sportsdelen er så romslig og stor[emoji4]

Ah! Ser det står det er myggnetting og stormtrekk til baggen[emoji848]

Ja men ikke til sportsdelen[emoji19]

ang søskenvogn så anbefaler jeg Bumbleride indie, den er liten og nett og går inn vanlige dører. I tillegg er den ganske rimelig og etter min mening i veldig god kvalitet! Tar liten plass i bilen i tillegg

Back
Topp