Hvilken vippestol?

Vi har ikke kjøpt ennå, tenker å vente å se ann behovet. De kan vel ikke brukes fra de er helt nyfødt uansett? Tror jeg så et sted at de må være ca tre måneder. Hvis vi skal kjøpe tror jeg at det blir baby bjørn

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Vi har ikke kjøpt ennå, tenker å vente å se ann behovet. De kan vel ikke brukes fra de er helt nyfødt uansett? Tror jeg så et sted at de må være ca tre måneder. Hvis vi skal kjøpe tror jeg at det blir baby bjørn

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app
BB kan du legge helt ned og kan brukes fra fødsel.

BB kan du legge helt ned og kan brukes fra fødsel.
Åja. Har helt ærlig ikke sett så nøye på den. Kusina mi sa jeg kunne arve en av henne, men hun bor på Vestby så jeg vet ikke helt når jeg får tak i den. Samtidig så føles det unødvendig å kjøpe når jeg kan få. Så da blir det bare til at vi venter og ser:)

Vi har bb fra sist, begynte å bruke den fra han var 6-8 uker gammel. Var helt uvurderlig da, så ble litt oppgitt når fysioterapeuten på helsestasjonen syns det var for tidlig.

Veldig fornøyd med baby björn :)

13 kg tror jeg grensen er, men den mister gjerne nytten før det, f.eks når barnet begynner å krabbe. Da vil de gjerne ikke sitte der mer er min erfaring, men heller sitte i ordentlig stol :) så 9 mnd kanskje?

Jeg har også baby björn fra sist. Kjempefornøyd med den! Veldig enkel og grei, og virker god å sitte/ligge i :-)

Veldig fornøyd med BabyBjörn fra storebror og kommer nok til å bruke den endel nå også :)

Jeg skal ikke kjøpe vippestol jeg. Jeg tenker at når barnet først er opplagt og våkent skal det være nede på gulvet i aktivitet. Blir fort passiv i en vippestol.. får ikke trent og styrket kroppen sin.

Jeg skal ikke kjøpe vippestol jeg. Jeg tenker at når barnet først er opplagt og våkent skal det være nede på gulvet i aktivitet. Blir fort passiv i en vippestol.. får ikke trent og styrket kroppen sin.
Samme sa jeg når jeg fikk nr 2, helt til han fikk det for seg at han skulle vugges hele dagen pga vondt i nakken ;) Da var det godt med 20 min avlastning for armene i en stol som vibrerte så man fikk spist litt middag :)

Back
Topp