Hvilken vippestol har dere?

Nursie86

Forelsket i forumet
Skal ut å kjøpe vippestol til uka. Jeg blir alene med mini snart, å er avhengigav en vippestol innimellom.

Noen anbefalinger?

Vi har disse to ;) kjempe fornøyd, den første har full liggestilling og jynger behageligmems den har lysende stjerner og uro over :) den andre har vibrasjon og musikk, helt genial mot magevondt :)

ImageUploadedByBV Forum1457886215.865940.jpg

ImageUploadedByBV Forum1457886223.751894.jpg

Har babybjørn. Veldig fornøyd. :-)

Jeg også tenker kanskje at det er lurt med vibrering. Men er så usikker på hvor ergonomiske alle disse vibrasjonsstolene er. Har du noen forslag?
De skal jo ikke sitte noe særlig før om en god stund, så det er sikkert best med en som babyen ligger mer i. Om man kanskje kan justere stillingen ettersom barnet vokser f.eks. Stokke sin kan det og HS kommenterte at det var fint at baby kunne ligge slik at det ikke ble så mye trykk (?) mot hoftene. Men har ikke noen forslag til elektrisk dessverre :/

Haha. Kom bort i feil ratings tommel. Får ikke endret det :D:p Beklager...

Vurderer babybjørn selv. Får mini til å vippe litt selv eller er man avhegig av å vippe den?
Den vipper jo lett når hun beveger seg, men hun har jo ikke kontrollerte bevegelser enda, så det er veldig tilfeldig. Vi pleier å vippe den for henne :p

Har Titanium baby, med full liggestilling :)

Vi har en med vibrasjon som vi kjøpte på barnas hus som er genial å ta med inn på badet når jeg skal dusje og en elektrisk i stua med lyder og som gynger:) eneste stedet han klarer å sitte litt rolig :)

Har Babybjörn med meshstoff. :) Fikk den til storesøs og den var veldig poppis hos henne. Synes lille er for liten enda.

Back
Topp