Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hvilket merke er vippestolene fra?Vi har disse tokjempe fornøyd, den første har full liggestilling og jynger behageligmems den har lysende stjerner og uro over
den andre har vibrasjon og musikk, helt genial mot magevondt
Vis vedlegget 166400
Vis vedlegget 166401
Den rosa er fisherprice cradle swing, den andre er også fisherprice men husker ikke navnetHvilket merke er vippestolene fra?![]()
![]()
Haha. Kom bort i feil ratings tommel. Får ikke endret detBaby björn. Noen år, men lik som ny.
Jeg også tenker kanskje at det er lurt med vibrering. Men er så usikker på hvor ergonomiske alle disse vibrasjonsstolene er. Har du noen forslag?Vi har en fra Stokke. Angrer på at vi ikke kjøpte elektrisk, så det er eneste rådet jeg har![]()
De skal jo ikke sitte noe særlig før om en god stund, så det er sikkert best med en som babyen ligger mer i. Om man kanskje kan justere stillingen ettersom barnet vokser f.eks. Stokke sin kan det og HS kommenterte at det var fint at baby kunne ligge slik at det ikke ble så mye trykk (?) mot hoftene. Men har ikke noen forslag til elektrisk dessverre :/Jeg også tenker kanskje at det er lurt med vibrering. Men er så usikker på hvor ergonomiske alle disse vibrasjonsstolene er. Har du noen forslag?
Den vipper jo lett når hun beveger seg, men hun har jo ikke kontrollerte bevegelser enda, så det er veldig tilfeldig. Vi pleier å vippe den for henneHaha. Kom bort i feil ratings tommel. Får ikke endret detBeklager...
Vurderer babybjørn selv. Får mini til å vippe litt selv eller er man avhegig av å vippe den?