Hvilken vinterpose velger dere?

Mindfull

Andre møte med forumet
Siden storesøster ble født i 2009 har jeg ønsket meg en Voksi Urban (men vi brukte arvede poser til henne; Vanvikposen og en eldre voksipose.
Nå SKAL jeg kjøpe ny, men ble usikker. Fant en nyere test på nett der Elodie details var best (og nesten halv pris av Urban).
Noen tips? Hvilken har dere valgt og hvorfor?
 
Har ikke tips, men jeg blir å bruke voksiposen jeg arvet fra mine småsøsken som de brukte for noen år siden. Har ikke økonomi til å kjøpe nytt, så får bruke det jeg har.
 
Vi brukte ikke vinterpose til eldste. Hun lå i vinterdress og ull oppi Easygrow Lite posen vi hadde, spedde på med ullteppe om det var veldig kaldt, men bor på Sørvestlandet så vinterne her er ikke akkurat kalde;-) Nå har vi en Easygrow Ono (tror jeg), kjøpt brukt, funker som bare det den så tipper lillesøster arver:)
 
Vi har bugaboo performance. Har ikke fått brukt den så mange ganger ennå, men liker at vi kan velge fronten på den. Én tynn og én tykk :)
 
Har en lammeskinnspose fra Nøstebarn som vi også brukte de første månedene etter fødsel, er kjempegod og holder godt på varmen :)
 
Vi har en easygrow pose som vi er kjempe fornøyd med. Kjøpte den til storesøster og kommer til å ta den frem snart ( drar mye på fjellet og her er dett ikke varmt nå brrrr)
 
Jeg sliter med å velge :/ voksi urban scorer godt på varme, men hva skal jeg gjøre nå på høst og vår? Ser easygrow gjør det godt - men er ikke like varm.... Aaaarrgh! Noen som kjøper to??
 
Jeg sliter med å velge :/ voksi urban scorer godt på varme, men hva skal jeg gjøre nå på høst og vår? Ser easygrow gjør det godt - men er ikke like varm.... Aaaarrgh! Noen som kjøper to??
Vi har to poser, en til vår/høst og en til vinter. Faktisk har vi to til vår/høst når jeg tenker meg om, en til storesøster og en til lillesøster ;-) Syns det er praktisk med to poser, lille sparker av seg dyna om vi kun bruker det og vinterpose blir for varmt nå tidlig på høsten :) To av våre tre poser er kjøpt brukt, og de funker like godt som den ene vi kjøpte ny, så da kan man liksom unne seg mer enn en pose:)
 
Bestemor har kjøpt hele rulla.... har ikke kommet så langt å fått sett over hva hun har kjøpt inn ennå. Men må velge en som er praktisk anlagt for vi har tre delt belte i sportsvogn vår så da må vi ha en av dem som kan åpnes bak på rumpa og forandre...om det finnes..
 
Vi har to poser, en til vår/høst og en til vinter. Faktisk har vi to til vår/høst når jeg tenker meg om, en til storesøster og en til lillesøster ;-) Syns det er praktisk med to poser, lille sparker av seg dyna om vi kun bruker det og vinterpose blir for varmt nå tidlig på høsten :) To av våre tre poser er kjøpt brukt, og de funker like godt som den ene vi kjøpte ny, så da kan man liksom unne seg mer enn en pose:)

Hehe, så bra! :) er liksom det jeg kjenner på også at det blir for varmt med vinterpose nå, og dyna er nesten bare å droppe for den skal av så fort han merker at den er der :p brukt er kanskje ikke så dumt, nei! Er det greit å få vasket posene skikkelig i maskin?
 
Hehe, så bra! :) er liksom det jeg kjenner på også at det blir for varmt med vinterpose nå, og dyna er nesten bare å droppe for den skal av så fort han merker at den er der :p brukt er kanskje ikke så dumt, nei! Er det greit å få vasket posene skikkelig i maskin?
Ikke noe problem å vaske i maskin:) Vår/høstpose er lettere å vaske enn dunposer, de er stort sett laget av fleece eller bomull, evt bambus, og det er veldig lett å vaske ;-)
 
Kjøpte easygrow nord i går:) det er den tykkeste. Med ull i bunn. Ser supergod ut. Ligger på 20 minus her jeg bor
 
Kjøpte voksi urban brukt og fikk den rensa. Flott pose. Synes den er litt åpen akkurat rundt hodet. Kan strammes.
 
Har en voksi (den med pingvinpute) etter storesøster. Brukte den de første mnd og kommer til å bruke den til han ikke bruker vogn lenger:) tykk og god, og genialt med den forlengeren. Syns og den er litt vid rundt hode, men den kan strammes inn en del
 
Vi har en voksipose som ikke finnes på markedet lenger etter eldstemann. Litt annet design enn de andre, og ullfyll i hele posen.

Allerde tatt i bruk. Hatt den til alle tre.
 
Back
Topp