Hvilken vinterpose til vogna?

Har lyst på den fra 66north, islandsk merke...husker ikke navnet i farta og klarte ikke finne den på nett akkurat nå.

Vi har kjøpt voksi urban. Vet at voksi sine poser er gode, og de har av og til tilbud på barnas hus. Fikk vår til 40% rabatt for en stund siden :)

Har easygrow nature. Veldig fornøyd. Kommet i toppen på tester og har forlenger del. Holdt mini varm hele vinteren til og med i temperaturer ned til -20 grader.

Vi har easygrow grandma, og er råfornøyd! På den kan man også ta ut dundynen, slik at det blir en helårspose.

Vurderer easygrow grandma. Men ser de også har en modell som heter nord, som også er helårspose, noen som har erfaringer me den?

Vi har kjøpt Voksi City. Har ikke prøvd den ennå men den virker veldig god!

Har easygrow nature. Veldig fornøyd. Kommet i toppen på tester og har forlenger del. Holdt mini varm hele vinteren til og med i temperaturer ned til -20 grader.

Har ei venninne som har easygrow, og hun sa den var så åpen rundt hodet til vinterbaby. Nå som ungen er større er hun veldig fornøyd. Er du enig i det? Kan den strammes rundt hodet?

Har ei venninne som har easygrow, og hun sa den var så åpen rundt hodet til vinterbaby. Nå som ungen er større er hun veldig fornøyd. Er du enig i det? Kan den strammes rundt hodet?

Den har ikke noe egen snor el liknende til å stramme rundt hode, men den kan dras godt opp slik at den blir ganske så lukket. Jeg brukte den i en Stokke trailz vogn i vinter og det et en relativt åpen vogn og hadde ingen problemer med vind/kulde

Jeg har både voksi og easygrow fra førstemann og jeg likte easygrow bedre enn voksi faktisk. Velger nok muligens easygrow igjen.

Voksi urban :)

Vi har Easygrow hood, og er veldig fornøyd med den. Varm og god, og kan strammes litt rundt hodet så det blir lunere. Følger også med forlengerdel, så barnet kan ha den lenge.

Har kjøpt en easygrow nature. Kan tipse om at flere selger slike poser ubrukte på finn for opptil 1000,- kr billigere enn i butikk. Skikkelig fornøyd med de sparte pengene :)

Hatt easygrow hood og voksi urban. Begge er gode! Like varme.
Men easygrow kan strammes rundt hodet. Da jeg skulle selge én ble det voksi

Back
Topp