Hvilken vinterdress?

ORIGINAL: Natalies mamma

Lurer litt på hvilken vinterdress vi skal kjøpe til snuppa i år. Hun er 1,5 år[;)] Har sett på endel, men vanskelig å velge, er jo så mange forskjellige....

Hvilken har dere kjøpt eller skal kjøpe??
Og er det noen jeg absolutt ikke bør kjøpe?
Gjerne med bilder[:)][:)]

Ville ha gått for reima tec... Den er mykere for henne, sånn at hun får rørt på seg...
Alltid vært fornøyd med reima, og anbefaler de til mine kunder...
Du kan ha fleece eller ull under... Du kan kneppe fast fleecen i dressen så den blir som troll, med avtagbar fòr...

Eller så har vi ticket to heaven, men den er noe litt stivere (synes jeg da[;)]) men med praktisk to glidelåser får enkel påkledning...Har dem i rød og gammel rosa (og blå og brun til gutta)...

Disse to dressen tåler opptil 8000mm med vann så de er ganske så vanntette, er pustende og vindtette

Troll synes jeg blir for tung til så litta jente...
Eller så har du Mikk-line,twins (et norsk merke og aner ikke hvordan den er), lassie (mer slitesterk enn reima tec, men tåler mindre vann, finn på kalde, tørre vinterdager (denne skal jeg også ha, som ekstra dress)).

Men jeg anbefaler reima tec...Men er som regel smak og behag...

begge mine har reima. Har også reflex, kjøpt på tilbud. Var inne å hørte hvor mye vann de tålte. Reflex tåler 5000 i vann søyle( mener det er det ), men s reima tålte 10 000!! så da var det ut å kjøpe reima. Men nå bor jeg i Bergen og her er det ofte veldig vått[:-] Var å så på den dressen på coop også, men den var så forferdelig tung at det droppet jeg.

Vi har mikk-line,  det er et Dansk merke og har blitt best i test i Sverige og Danmark flere år på rad!! Er desverre ikke med på tester her i norge.
Her i Trondheim har det regnet ekstremt i de siste ukene og snuppa har brukt dressen i regnvær, sittet i dammer ol. Og de i bhg skryter masse av dressen, hun er helt tørr og hun er heller ikke klam i den ANBEFALES[:D]

ORIGINAL: Luna Lovegood

Vi har mikk-line,  det er et Dansk merke og har blitt best i test i Sverige og Danmark flere år på rad!! Er desverre ikke med på tester her i norge.
Her i Trondheim har det regnet ekstremt i de siste ukene og snuppa har brukt dressen i regnvær, sittet i dammer ol. Og de i bhg skryter masse av dressen, hun er helt tørr og hun er heller ikke klam i den ANBEFALES[:D]

Hvor kjøpte du den?

ville gått for troll, da den er mye bedre en både reima og coop sin som blir nevnt mye her. den er absolutt ikke tung. er god og myk, og har vannvittige egenskaper. jobber et sted hvor vi selger bl a troll og reima, og er trollkundene som klager minst, og er mest trofaste. eneste dress med ullfor.

Troll og Mini A Ture her[:)]

Er veldig i tvil hvilken dress mini skal ha denne sesongen. Han hadde Reima i fjor, og den var kjempe flott. Varm og god. Men jeg synes det er ille å kjøpe en så dyr dress hver eneste vinter. Reima-dressen ser jo ikke brukt ut (jada, skjønner jo at det antakeligvis er pga kvaliteten). Lurer fælt på Obs! sin dress. Skal jeg gå for den jeg vet er god, men dyr..... eller kjøpe den som er rimelig, som også skal være bra (men det vet jeg ikke)? En ting vet jeg, det blir dress[;)].

ORIGINAL: Babysyk*82

Har kjøpt Reima [:)]

Back
Topp