Hvilken vinterdress?

Natalie og Auroras mamma

Spire i magen <3
Lurer litt på hvilken vinterdress vi skal kjøpe til snuppa i år. Hun er 1,5 år[;)] Har sett på endel, men vanskelig å velge, er jo så mange forskjellige....

Hvilken har dere kjøpt eller skal kjøpe??
Og er det noen jeg absolutt ikke bør kjøpe?
Gjerne med bilder[:)][:)]

vi har kjøpt troll, med avtagbarn ullfor inni.

da harvi dress til høst, vinter og vår. i tillegg kan han bruke ulldressen til å sove i i vogna:)

knallfin dress, men den koster litt!

Kjøper alltid Reima sine dresser for da vet jeg at jeg blir fornøyd. Selger den for halvpris på finn.no når den ikke passer mer

synes ikke de som går inn der hvor midja er, er noe særlig. hadde sånn med litt strikk i midja til snuppa mi i fjor vinter, og hun kunne nesten ikke sitte med den når hun hadde ullklær under [8D]
fasongen som er på reimaTec dressene til de minste barna er fin for de minste å bevege seg i.

her i huset er det bare reima som blir kjøpt...

kjøpt denne til lillegutt på 16mnd som han skal ha i barnehagen.

Så har jeg kjøpt troll sin 2 delte dress til og ha hjemme.

.

Vi har reima.. Er også fornøyd med mikk-line[;)]

I år blir det Reima tec sin.
Husker ikke hva den heter, men det koster 999 kr og er laget for de minste.

Den er vanntett, vindtett, har "pute" i rompa (Amalie går ikke og kommer derfor å sitte mye ute), er lett å bevege seg i og holder seg godt[:)]

(Et tips: til våren pleier de selge ut vinterdressene på halv pris, så det kan lønne seg å gjette på str og kjøpe en til vinteren allerede da!)

vi har friends dressen til obs. Den beli jo best i test og ikke dyr i det hele tatt [:D]

Vi har kjøpt reima dress til mini i år[:)]

Kjøpt Reima Tec til mi tøtte.

Når de erså små er bevegelighet noe av det viktigste og så små unger er pleier vel neppe være ute så lenge at de rekker å bli våte og kalde.

vi har mikk-line:) betalte 150 kroner for den:) 

Jeg har kjøpt to stk fra Mini A Ture, de er helt fantastisk nydelige, og har fått skryt fra de ansatte i bhg at de er bra.
De ligger på rundt 1300,-

Sverger til Reimatec, jeg.

har hatt Snow, Mikkline og Reflex sine også. De er bra de og, men jeg liker Reima aller best.

Reima tec :-)

Kjøpte akkurat dress på Lindex, har vært fornøyd med utetøyet dems tidligere. Fant en til halv pris[:D] 250 kr[:D] Og så har jeg en av ukjent merke etter eldstemann, vanlig bevernylon dress

Ville gått for Reima Tec. Har prøvd dressene til både Troll og Helly Hansen, men har falt tilbake på Reima.

Til Syver har jeg kjøpt Reima i år
Og Ella har jeg kjøpt en Disney

Kjøper bare Reima her[:)]

Back
Topp