hvilken vinterdress skal jeg kjøpe

LinnSB*

Forumet er livet
til Syver i år?

skal kjøpe i morgen [:)] trenger tips

si gjerne hvorfor

ORIGINAL: DivaX

Vi kjøpte på polarn o pyret i vinter. Den er iallefall vi kjempe fornøyd med[:)] Varm og god, vann tett, myk og behagelig for Sander å ha på seg.

vi har den i vår/høst dress, og er fornøyd med den typen iallefall [:)]

kjøpte den til coop jeg - den var best i test i fjor, billig - og så er den myk og god og tobias greide fint å bevege seg rundt i den da han prøvde den nå - med olabukse og collegegenser inni [:D]

ORIGINAL: **mam**

ORIGINAL: Dollface

kjøpte den til coop jeg - den var best i test i fjor, billig - og så er den myk og god og tobias greide fint å bevege seg rundt i den da han prøvde den nå - med olabukse og collegegenser inni [:D]

Husker du hva den het? Evnt hva den kosta?[:D]

jeg kjøpte den på obs - de har to farger, sånn lillarosa, og mørkblå - coop friends.. den kostaaa.. *springer ut i gangen* eh ja.. det står det ikke.. 599?

vi skal ha reima tec til sunniva i år også....anbefaler den[;)]

Vi kjøpte FIX sin, ble nr 2 i testen i fjor. Virker veldig god, har bare god erfaring med det merket fra før[:)] Og ikke tok den livet av lommeboka heller, så jeg dør ikke om han skulle ødelegge den[8D][:D]

1 unge har friends dress fra coop, og de andre har fra europris. Tilbud på europris til 300kr for vinterdress, fleecegenser og fleecebukse. Hadde samme dress ifjor, og var veldig fornøyde da også[:D]

Vi har nettopp kjøpt reima [:)]
Har tidligere brukt reflex sin

ORIGINAL: snuppa80

Vi kjøpte FIX sin, ble nr 2 i testen i fjor. Virker veldig god, har bare god erfaring med det merket fra før[:)] Og ikke tok den livet av lommeboka heller, så jeg dør ikke om han skulle ødelegge den[8D][:D]

hvor selges den?
nydelig mage du har i avataren

Vi hadde reima og ticket to heaven i fjor, i år blir det ticket på begge minste. Om reimadressen passer til lisja så kommer vi til å bruke den også.

jeg pleier å kjøpe reima. men i år tror jeg barna skal få en reima dress å en lassie tec dress hver. fant lassie tec i nettbutikk så da prøver jeg den å. så koster den halve prisen av reima å. [:)]

reimatec:)
har INGEN negative ting å si om reimadressene.
absolutt verdt prisen.
synns ikke di er så dyre heller igrunn..

Har Bamse- vinterdress til barna her i år. Sammenlignet dem med FIX sin dress og det var rimelig likt altså - bare merket FIX koster litt mer enn den med bilde av verdens sterkeste bjørn på.

Lindex [:)]

Vi skal ha PoP i fjor som i år, storebror skal få 2 delt fra Stormberg

Back
Topp