hvilken vinterdress har dere

barebeaa

Elsker forumet
jonatan har en overtrekksdress nå som jeg har ull og fleece under, men må kjøpe en ny nå som det er så kaldt.
Har vært å sett på reima, hm, name it og et eller annet jeg ikke husker....
Men syns det er vanskelig å velge hva som er best, alle jeg har sett på er vanntett, pustende, vindtette.
Vil ikke ha en som er så stiv heller for det virker så vanskelig å bevege seg i.
Hva har dere?

Vi har alltid hatt reima! Men skal vi prøve noe annet blir det enten Troll eller isbjørn! [:)] (eller nanook hvis jeg blir lottomillionær)

den friend dressen fra coop som var best i test, kjøpte i fjor og passer i år også

Reima her....[:)]

ORIGINAL: Karsol

den friend dressen fra coop som var best i test, kjøpte i fjor og passer i år også

den har vi og kjøpt, kjeeeempe fornøyd.... mye mer fornøyd enn med reima dressen... vi kjøpte ny coop dress i år...[:D]

ORIGINAL: Buble

Reima her....[:)]

ja kanskje jeg skal dra til coop og sjekke der da...
Takk[:)]

Refleks sin! og jeg er veldig overraska! KJøpte den på tilbud til 300 kroner, tenkte kan jo prøve! Jenta var GOD OG VARM i dag da vi kom til barnehagen, og jeg var latt og hadde kun body under - minus 7 tror jeg det var da (skal sier hun er VELDIG varm av seg da).. Den er myk og god og lett å bevege seg i, veldig lett også. Og de som jobba i barnehagen lurte på om det var testvinneren fordi de synes den var så god!

Igjen veldig overrasket, den ser litt "kald og billig" ut inni - men jaggu, det er den ikke!! Så godt jeg prøvde denne altså, suuper fornøyd[:D]

Jeg har name it sin. Har alltid hatt reima men i år prøvde jeg noen nytt. Jaggu er jeg fornøyd[:D]

Vi endte med den tjukkeste fra Polarnopyret!! Og den kunne jeg tenke meg å krype inn i selv... Myk og god og veldig varm!![:D]

har en troll i barnehagen.. så hadde vi en HH her hjemme. Men den er for liten. så skal kjøpe en annen til å ha hjemme. Skal se på reflex siden kath anbefaler det. Ellers ville jeg se på friends dressen. 

ORIGINAL: TauZa

har en troll i barnehagen.. så hadde vi en HH her hjemme. Men den er for liten. så skal kjøpe en annen til å ha hjemme. Skal se på reflex siden kath anbefaler det. Ellers ville jeg se på friends dressen. 

Jeg hadde friends sin i fjor, (ligger i skapet her) og den er litt tyngre og stivere enn hva Refleks sin er kjenner jeg [:)] Men hun var god og varm, ble ikke brukt like mye da vi ikke var så mye hjemme i Norge da.

ORIGINAL: TauZa

Vi hadde den som ekstradress ifjor. Funka greit, men ble for kald på de kaldeste dagene. [;)] Men som ekstradress er den helt topp!![;)]

en aretti dress, kjøpt på sportsbutikk... gummi fra livet og ned også deilig fleecefor inni
åsså har hun et par dresser etter søstra som hu har hjemme, veit ikke merke på de...

her går det bare  reima

En Reima, en Skogstad, en NameIt, en H&M og en til tror eg.. [8|] Skjønner ikke hva vi skal med alle.. [:-]

oi! hva skjedde her da? alle samme str også eller?

har reima sin fra i fjor i str 86.den er snart for liten.Så har hun storebror sin coop dress fra i fjor i str 98 som reservedress.

ticket to heaven her[;)] kjøpte en litt stor en i fjor (ikke m vilje altså), så heldigvis passa den i år...

goood og varm gutt[;)] veldig myk og fin[;)]

vi har didriksons dress =) Husker ikke helt hva den het, den modellen vi har. Det er en spnn med pels rundt hetta hvertfall

Back
Topp