Hvilken ville dere kjøpt?

Moradi

Forumet er livet
VIP
Septemberlykke 2015
Tenkte jeg skulle kjøpe noe gøyalt til K når skattepengene kommer som kan slite han litt ut før leggetid [8D]

Vi har allerede fischerprice rainforest vippestol og babygym, så fant jeg denne av rainforest også:

Eller skal jeg kjøpe en annen sort? Som feks denne:

[8|]

Hva er forskjellen på de da?

Syntes den med apekatten var litt gøyal jeg da[;)] Men hva er dette?[8D] Er litt grønn på slike ting[8D] Evt nettsted?[;)]

Jeg synes også apekatten var finest [:)]

ORIGINAL: Minismurf

Bare hvilke leker som er rundt den ringen. Når de sitter oppi så kan de hoppe rundt i ring også, så er det forskjellige aktiviteter [:)]

triknu: Det er en sånn en hoppeting. Selger de på nettet og i lekebutikker

ORIGINAL: Moradi

Bare hvilke leker som er rundt den ringen. Når de sitter oppi så kan de hoppe rundt i ring også, så er det forskjellige aktiviteter [:)]

På hvilken nettside fant du den med apekatten da?[;)] Det blir ikke slik som gåstol dette da? Med tanke på belastningen?

ORIGINAL: triknu

På hvilken nettside fant du den med apekatten da?[;)] Det blir ikke slik som gåstol dette da? Med tanke på belastningen?

http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3233&KatId=28

Naaah.. Etter min mening er det forskjell på en gåstol og en sånn hoppeleke. Jeg har sett på begge deler når det blir brukt, og syns ikke hoppetingen skader på samme måte som en gåstol. Dessuten skal han jo ikke sitte der i timesvis. Alt med måte!

Syns også apekatten var finest av de to [:)]

Vi har tenkt å kjøpe sånn:
http://barnashus.no/nettbutikk/detaljer/barnestoler/gastoler/backyard-bounce-bounce.html

Litt billigere, også syns jeg det er greit med den plata under, som kan reguleres i høyden. Har prøvd den hos en venninne, og hun når helt ned til plata, uten å stå på tærne, og det er et pluss, syns jeg, i tillegg til at hun får til å hoppe, hvis hun har lyst til det. (Enig med deg, syns heller ikke det blir det samme med en sånn som med en gåstol)

ORIGINAL: triknu

http://www.ringoshop.no/estore/visvare.asp?vareid=3233&KatId=28

Naaah.. Etter min mening er det forskjell på en gåstol og en sånn hoppeleke. Jeg har sett på begge deler når det blir brukt, og syns ikke hoppetingen skader på samme måte som en gåstol. Dessuten skal han jo ikke sitte der i timesvis. Alt med måte!

Ja ikke sant. Alt med måte[:D] Er jo bare en liten stund i gangen man bruker den[:)] Hmm...tro om vi skal kjøpe en slik en vi også[8D] Snuppa er glad i å stå, så en slik en ville sikkert vært artig for henne[:D] Takk for link forresten[;)]

Syns apekatten er finest [:)]

Syns den første er finest.[:)]

Selv prøver jeg å knipe igjen og holde meg unna hoppeting og gåstol.
Men er innmari fristende på krevende dager gitt.

Det går an å stile på de jeg limte inn også [:)] Etter hvor lang ungen er. 11,3 kg er nok maksvekt på ungen ja. Heldigvis er det lenge til han min blir så tung [8D] Og det er nok herlig med sånne leker på grinete dager [:D]

11, 3 kg nærmer seg fort her ja[8D] Var litt over 10 kg på siste sjekk[8D] Men håper det stabiliserer seg når hun begynner å bevege seg mer[;)] Har lyst å kjøpe en sånn en, sånn at hun kan bruke litt, så får vi gjemme den til nestemann istedet[:)] Hehe[8D]

HERREGUUUUD!!!???
Skal du la Kristoffer sitte i en sånn?
Kan jo like så godt gi han en hipp kjeks [:o]

Eg likte best den fyste eg [:D]
Kan me komma på besøg å prøva? [:D]

ORIGINAL: mammamilla

HERREGUUUUD!!!???
Skal du la Kristoffer sitte i en sånn?
Kan jo like så godt gi han en hipp kjeks [:o]

Eg likte best den fyste eg [:D]
Kan me komma på besøg å prøva? [:D]

Eg o like egentlig best den fysste, men eg har barra sitt den andre her i område :\

Kjöpt noe annet som han kan ha lenger. Snart har han jo vokst ut av den hoppeleka alt, så fort som tiden går. Noe med mer tidlengde på.

Mn apen var finest synes ejg og.

ORIGINAL: rebekka09

Me har den me apekatten på.. Kjekke ting det altså, å Andreas har blitt vålsåmt sterke i ryggen av de , men ein ting e litt domt. Når me tar an i gåstolen hoppe an, an vil hoppa i stedet for å prøva å gå. Så når me holde an å han står på beinå så hoppe han konstant!

Å eg har fått kjeft av hu syka HS. Eg nevnte ein gong at me hadde sånnein, å då sa hu den va det dommaste du konne kjøpa :-P Men, han e jo møkje stærkare enn dei andre ongane på gruppå, noge eg meine komme av den hoppetingen! Lekeplaneten på amfi kosta an 1499, å på ekstraleker på siå av babyhuset (barnashus) koste an 1399 ;-)). Trur eg såg på Finn.no for ei stonn sie ei så sko sella ein for 1000 på sevland...

Kjupte den på lekeplaneten med apekatt på. E vell kanskje defor de ska stå på tå/såvidt ta borti golve når de sitte oppi dei sånn at di ska forstå at det e noge aent de gjere då enn når de står skikkeligt på føtene? Syskenbarne te kristoffer har sånne, å han har ikkje tatt skade av det [:)]

Back
Topp