Hvilken versjon av Phil&Teds?

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Hvilken modell av Phil&Teds liker dere best?
Jeg har sett på Vibe og lurer på om den er god å trille i lengden? Syns den er mulig er den fineste.. men om det er andre som er bedre så....

Eg har kjøpt den nye, Explorer.
Er kjempefornøgd med den, masse forbedringer fra sporten.

Anbefalast!!!

fler?

Jeg hadde dasj eller er va den hetter... 

Solgte den etter 2 mnd da jeg kun hadde brukt den 2 ganger. Synest hu minste lå så åpent i solen. Og hu Elste mi har enda litt behov for og sove i vognen. Vogna var kjempe tung og trille og de bare med en unge også. 
Så jeg er ikke noe fan lenger av phil and teds
Men hadde nok valgt vibe vis jeg skulle hat, pga at der liger den minste i en vanlig bag og de virker mye bedre en bare den plastikken over,

Emmely og mamma. skrev:

Solgte den etter 2 mnd da jeg kun hadde brukt den 2 ganger. Synest hu minste lå så åpent i solen. Og hu Elste mi har enda litt behov for og sove i vognen. Vogna var kjempe tung og trille og de bare med en unge også. 
Men hadde nok valgt vibe vis jeg skulle hat, pga at der liger den minste i en vanlig bag og de virker mye bedre en bare den plastikken over,

Man får jo hardbag til nesten alle P&T og ikke bare Viben liksom.
Jeg er kjempeforvirret og virrer frem og tilbake mellom vogner og vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe :(

Icandy vil nok bli liten tidlig. Bagen er bare rett over 70cm og sittedelen ikke særlig stor. I bredden er no herk... Syns ikke Viben var no tung å trille. Ikke i forhold til en firhjuling i allefall.

TonjeJenta skrev:
Emmely og mamma. skrev:

Man får jo hardbag til nesten alle P&T og ikke bare Viben liksom.
Jeg er kjempeforvirret og virrer frem og tilbake mellom vogner og vet virkelig ikke hva jeg skal kjøpe :(

Icandy vil nok bli liten tidlig. Bagen er bare rett over 70cm og sittedelen ikke særlig stor. I bredden er no herk... Syns ikke Viben var no tung å trille. Ikke i forhold til en firhjuling i allefall.

Nei vogn jungelen er stor. Men jeg hadde de sån på min p and t at minsta lå under og største over i søskensete. Minsta lå i myk bag. den myk bagen som følgte med åpna jeg ikke en gang pga at den var 60cm. Men den dasjen jeg hadde var tung i forholt til city crossen med 4 hjul. De va liksom ingen dempinger i den så da ble den litt tyngere bare av de. 

Viben er mye lettere enn City Cross iallefall :). Jeg har trilla på City Cross og den er altfor tung for meg. Men har Scooter, og Viben var ikke tyngre enn den. Men jeg orker ikke løfte vogna rundt pga 4 hjul med 2 barn i. Men vi skal uansett ha hardbag til babyn da... iallefall for bruk de dagene jeg bare har baby hjemme... og om baby skal ligge under, er det kun på kjøpesenter o.l.

dytt

Back
Topp