Hvilken vei ville dere kjørt?

mari@

Glad i forumet

A, B eller C?

Det vanligste er vel å velge A eller C, men idag opplevde jeg faktisk en dame som valgte å kjøre vei B istedet..
Jeg bare sto og måpte mens hun ropte "Hjelp, hjelp" og hele bilen holdt på å velte over på siden. På mirakuløst vis kom hun og bilen seg helskinnet ned, og da kjørte hun bare videre nedover veien som om ingenting hadde hendt[:-]

Jaja, måtte bare dele denne lille historien med dere[8D]

Hadde definitivt valgt B [:D]

Jeg tror nok ikke hun var full, bare fryktelig dårlig til å kjøre bil[8D] Hun er en nabo av meg, og det er ikke første gangen hun har gjort merkelige ting med den bilen sin. I vinter ringte hun på hos meg og lurte på om jeg var flink til å kjøre bil, for da hadde hun satt fast bilen på tvers av veien delvis i grøfta rett utenfor huset vårt. Det fins ingen logisk forklaring på hvordan bilen havnet der[8D]

Det som er litt skummelt å tenke på, er at neste gang kanskje hun sveiper innom hagen vår eller lekeplassen eller et annet sted barna leker...

HAHAHAHHA, er det muuuuulig!!!!!!

Uff, at det går ann[&:]..

ORIGINAL: Mamma sitt gull

ORIGINAL: mari@

Jeg tror nok ikke hun var full, bare fryktelig dårlig til å kjøre bil[8D] Hun er en nabo av meg, og det er ikke første gangen hun har gjort merkelige ting med den bilen sin. I vinter ringte hun på hos meg og lurte på om jeg var flink til å kjøre bil, for da hadde hun satt fast bilen på tvers av veien delvis i grøfta rett utenfor huset vårt. Det fins ingen logisk forklaring på hvordan bilen havnet der[8D]

Det som er litt skummelt å tenke på, er at neste gang kanskje hun sveiper innom hagen vår eller lekeplassen eller et annet sted barna leker...

Jeg tenker som så at det å ha førerkort er ingen menneskerett. Når man tenker på de alvorlige konsekvensene slik dårlig kjøring kan få så syntes jeg faktisk det er god nok grunn i massevis til å ringe og tipse politiet.

Hehe, hadde akkurat besøk av politiet nå (mannen min), så de kikket på sporene. Men det er dessverre ikke noe de kan gjøre uten å være vitne til det selv..

ORIGINAL: frøkensnurp

haha, først tenkte jeg at dette ikke var en tråd jeg ville kunne være behjelpelig i - er så dårlig på geografi - men måtte bare titte innom. Du ga meg jammen en god latter nå, Mari@

What she said!

Jeg ser ikke noe unormalt med å velge alternativ B[:D]

ORIGINAL: *Leah Amalie mi*

HAHAHAHHA, er det muuuuulig!!!!!!

Back
Topp